bydlení na intru - jaké to je?


Krásné úterý, středu, čtvrtek..🌷

Ještě než se vrhnu na dnešní rychlý článek, chtěla bych popřát všem studentům hodně štěstí, spoustu nervů a kvalitního spánku❤️ Já se vrátila po 2 a půl letech online výuky do školy a mimo jiné také na intr. No co vám budu povídat, je to dost náročné a musím si zvykat, že jsem opět mezi hodně lidmi, že potkávám svých pár spolužáků, kteří zůstali i po bakaláři...

Dneska bych vám chtěla shrnout moje první dojmy a pocity z internátu. Studuji v Bratislavě, takže se nacházím opět v tomto krásném městě. Místo, kde jsem bydlela v 1.semestru v roce 2019 vidět nechcete, to byla čistá katastrofa. Ale letos se mi podařilo získat asi nejlepší možné ubytování, které se dá a já mám z toho radost! Přece jen už jsem si zvykla na vlastní domácnost s přítelem, takže se vracet na intr je těžké, ale aspoň se tu cítím celkem fajn, protože to opravdu nevypadá špatně. Až na to, že tu je na mě až příliš barev.

Měla jsem strach sem jít, protože nikdy nevíte, na jaké spolubydlící narazíte. Jsem na buňce, kde jsou tři pokoje po dvou, máme předsíňku, společnou lednici, malinkatou kuchyňku a oddělený záchod od koupelny. Od mého vkusu to má daleko, ale je to nové, máme plastová okna (ano, to je zázrak😂), vestavěné skříně a krásný výhled z 5.patra. 

Na fotkách mám pokoj, který je výhledem natočený k další budově, kde jsem měla být. S mýma spolubydlícíma jsme se ovšem přeskládaly a přesunula jsem se naproti do pokoje, co vypadá stejně, jen je otočený na druhou stranu ke sluníčku a výhledu. Ale pro představu, jak to tady vypadá, to nehraje žádnou roli. 

Intr je na kopci, takže trénink spodní části těla aniž byste chtěli, je na programu každý den. Pod kopcem cca 8 - 10 minut je zastávka MHD, Billa, dmko, kebab/pizza a podobně. Do školy jezdím okolo 45 minut (to je tak, když chodíte na nejnovější fakultu, kterou postavili na druhé straně Bratislavy😂)

Moje spolubydlící na pokoji je Slovenka. Máme tu také slečnu z Ruska nebo Uzbekistánu. Holky jsou moc fajn, snaží se rozumět slovenštině, takže se dokážeme domluvit. Jsem tu ale nešťastná.. Přece jen už jsem byla zvyklá bydlet s přítelem víc jak rok a půl, viděli jsme se téměř každý den a najednou ne. Cítím, že jsem šla o krok zpět a sdílím buňku s dalšími 5 lidmi... Ale věřím, že si najdu i tady nějakou svoji rutinu, že si zvyknu, zabydlím se a budu to zvládat v pohodě. Semestr má jen 12 týdnů! Ach.. Už jsem rozmazlená a zvyklá na svůj klid😒

Tímto dnešní rychlý článek ukončím. Chtěla jsem Vám můj nový domov ukázat, abyste měli představu, jak může intr vypadat.

Dejte mi vědět, jestli někdo z Vás byl na intru, jestli byste to chtěli vyzkoušet nebo jste rádi, že s tímto nemáte zkušenost☺️

Mějte se krásně a já se těším u dalších článků (chystám spoustu zajímavých věcí, tak se máte na co těšit💕)

zuzani_ca

Komentáře

  1. Já bydlela na intru první 2 roky na střední škole a další 2 roky jsme si našly se spolužačkou privát :D. Na intru jsme byly na pokoji 3, sprchy a záchody byly pro celé patro... Privát byl pro nás určitě lepší :D. Každopádně podle fotek tvůj internát vypadá jako luxusní bydlení oproti tomu, co jsme měli my :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento intr co jsem získala, je asi to nejlepší, co se tu získat da, jinak jsem to dřív měla jako ty - 3 na pokoji a sociálky na celé patro :D

      Vymazat
  2. Páni, na to, že bydlíš na koleji, tak je to úplný luxus :) I když teda ta modrá by byla hodně divoká i na mě. Já bydlela na kolejích přes pět let, v podstatě každý rok na jiné a už bych zpátky nechtěla ani za nic, potřebuju svůj klid, prostor a soukromí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anoo je to nové, čisté :) barvy jsou asi na intru ten nejmenší problém :D ježiš jak já ti rozumím! už se sama nemůžu dočkat, jak to studium dodělám

      Vymazat
  3. Já byla na intru rok a zopakoval bych si to teda nechtěla. Na pokoji jsme byly dvě, tak luxusně teda nevypadal, ale dalo se to, co bylo horší je, že jsme měli jeden sprchový kout a jeden záchod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nás je 6 na té buňce a máme společnou koupelnu, kuchyň i záchod, ale to je pořád skvělý narozdíl od minulého intru, kde byl zachod a sprcháč pro celé patro :/

      Vymazat
  4. To mě moc mrzí, že to cítíš takto a nejsi tam moc spokojená. Já na intru nikdy nemusela bydlet, školu jsem měla ve svém rodném městě naštěstí, ale chápu, že jen málokdy to takto vyjde. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Brně máme spoustu fakult a oborů, ale tento zrovna co studuju tam není :D ale tak pomalu si na intr zvykám :)

      Vymazat
  5. Podle fotek vypadá intr moc hezky. Já byla rok na kolejích a byl to děs. Další roky jsem už strávila na privátu :D A bylo to nejlepší rozhodnutí. Narazila jsem i na super spolubydlící :) Neboj, zvykneš si <3 A jak jsi psala, semestr není zase tak dlouhý :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak vidím, že každý kdo byl na intru, tak má silný zážitek :DD anoo a hodně to utíká, takže super :)

      Vymazat
  6. Tak to vyzerá super. Ani sa nečudujem že tam máte aj Slovenku lebo toto čo my máme za intráky je masaker. A u vás to vyzerá krásne.

    SATIN DRESS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, kde jsi na intráku :) bohužel, ne vždycky to vypadá takto hezky... vlastně je to dost vyjimka

      Vymazat
  7. Celkem pěkné bydlení, trochu jsem čekala něco jiného... Tam by se líbilo i mě

    OdpovědětVymazat
  8. Celkem pěkné bydlení, trochu jsem čekala něco jiného... Tam by se líbilo i mě

    OdpovědětVymazat
  9. Proti tomu, co znám od holek z Brna z intru, tak to tvoje vypadá jak sen, hlavně ten nábytek :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷