cestujeme - Beskydy, Stezka Valaška

 

Krásnou středu/čtvrtek/pátek nebo kdy se k tomuto článku dostanete🌷

Naprosto jsem si rozhodila režim ve vydávání článků, protože jsem si předělávala telefon na icloud a zaboha jsem nemohla dostat fotky do počítače...uf, no hlavně, že se to povedlo😍

Dnes mám pro Vás shrnutí božího dámského víkendu v Beskydech, kde má moje úžasná kamarádka (a také věrná fanynka mého blogu) chalupu!💕 Vyrazily jsme v pátek ráno a jako první nás čekal výlet na Stezku Valašku. Musím říct, že jet brzo ráno a skoro na otevíračku byl skvělý nápad, protože jsme tam byly samy. 

Rozhodly jsme se nechat auto na spodním parkovišti (100,- na den) a jet nahoru i dolů lanovkou (tuším student 230,-). Vychytaly jsme nádherné počasí, takže výhledy z lanovky naprosto hladily moje srdce❤️

lanovka stezka valaška
Hned po tom, co jsme vyjely nahoru, jsme si koupily přes internet lístek na Stezku Valašku (270,- na osobu, neměli studentskou cenu). Její délka je 660 metrů a je velmi friendly pro děti, maminky s kočárky i pejsky. Vzhledem k tomu, že jsme nahoře byly někdy v 10 hodin dopoledne, maximálně jsme si to užívaly, kochaly se výhledy a fakt to mělo boží kouzlo❤️ (následuje fotogalerie 7 fotek😂)
stezka valaška
Po vyhlídce se začalo pomalu zatahovat a my se vydaly mrknout na hotel Maměnka (z roku 1899) sochu Radegasta, koupily jsme si Štramberské uši, pohledy, magnetky a vyrazily pomalu zpět k autu. 
hotel Maměnka
socha Radegasta
V tento den jsme stihly už jen nákup, grilování, daly jsme si borůvkový frgál koupený po cestě a vínko. Byl to moc příjemný a zasloužený večer❤️

V sobotu jsme stihly velmi klidné ráno venku na zahrádce s knihou a dobrou snídaní. Po klidovém rozjezdu jsme vyrazily na houby (našly jsme asi 4 kusy, což není úplně nejlepší výsledek, ale procházka to byla krásná😂❤️) a odpoledne jsme šly na gastro festival pojez, na který jsme si donesly víno a taky jsme i spoustu druhů vín na této akci ochutnaly💕 Na programu byla také výborná standup comedy, kdy jsme se zasmály a večer už byl zase pohodový.
V neděli od rána už jen pršelo, takže jsme si zabalily věci, poklidily a frčely domů. Ach.. Takové boží výlety miluju a žiju pro ně. Klidně bych nedělala nic jiného, než jen cestovala😍

Tímto mým děvčátkám děkuji ještě jednou za parádní víkend, moc jsem si ho užila a těším se, co zase vymyslíme příště! Obě čtou můj blog pravidelně, čeho si maximálně vážím, protože od nich dostávám názory a můžu každý jeden článek o něco malinko zlepšit, děkuju❤️

Dejte mi vědět, jestli jste v Beskydech byli, popřípadě jestli máte zkušenost s dámským výletem! Budu moc ráda, když se semnou podělíte v komentářích🌷

Tímto se s Vámi loučím a těším se příště.

zuzani_ca

Komentáře

  1. To jsou skvělé fotky! Hned bych někam vyrazila, když to tak čtu ♥ Stezku Valašska mám na seznamu už hodně dlouho, tak snad se brzy dočkám a zavítám tam :-) My se nedávno vrátili z dovolené v Tunisku. V říjnu nás čeká Český Krumlov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář❤️ Držím moc palce, aby se podařila návštěva tohoto místa zrealizovat :) Jee do tepla bych letěla, v Tunisu jsem byla jednou a Český Krumlov jsem projela jen jednou hodně na rychlo, takže ho mám znovu na seznamu :)

      Vymazat
  2. Jé, Beskydy jsou moje láska<3. Na Pustevnách, Radhošti i Stezce Valašce jsem samozřejmě byla :). Krásné fotky, dámská jízda musela být super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, bylo to krásné a to jsem na to neměla tolik prostoru, abych prozkoumala více míst :))

      Vymazat
  3. V Beskydech jsem nikdy nebyla.. přece jenom to mám celkem daleko od mého rodného města, ale stezka vypadá jako krásné místo na procházku. :) Ale musíš mi prozradit, co jsou sakra Štramberské uši? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo to tak rozumím, ale kdyby naahodou byla cesta okolo, určitě stojí za navštívení :D :) Štramberské uši jsou sladké z perníkového těsta a má to tvar takového kornoutku a je to hrozně dobré :D

      Vymazat
  4. Já jsem v Beskydech byla naposled jako malé dítě, když tam se mnou jela mamka spolu se svou kamarádkou na dovolenou. Když to teď vidím, hned bych tam jela taky. Musím počkat, až nám trochu povyroste prcek a asi vyrazíme :-) Díky za tip, opravdu nádherné fotky.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak držím palečky, aby se Vám povedlo tam vyrazit :) pro děti to je skvělé, takže až trošku vyroste, tak se tam vyřádí❤️

      Vymazat
  5. Tak to jste měly úžasný víkend <3 Hned bych se k vám přidala, takovýhle program by mi taky vyhovoval :D Borůvkový frgál jsem měla minulý víkend na pouti a moc jsem si na něm pochutnala. Stezku Valašska vídám často a výhledy tam jsou krásné. Třeba se tam někdy vydáme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda, když si vždycky dopředu aspoň trošku naplánujeme nějaký výlet, aby to dávalo smysl a stihli jsme toho co nejvíc :D já bych si ten frgál dala znovu, miluju to :D ❤️ a držím palce, aby někdy vyšel výletík na Stezku :)

      Vymazat
  6. Krásné fotky! Přesně takové výlety miluji a snad bude ještě příležitost někam vyrazit, když to počasí dovolí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to aj já doufám, ale teda zatím nic moc a pořád prší :(

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷