cestujeme - Vysoké Tatry


Krásný víkend přeji🌷

Dneska mám pro Vás nachystaný cestovací článek. Bude to teď na nějakou dobu asi poslední (minimálně těch, kde jsem byla na déle než jeden den), protože mi začala škola a nebude na to tolik prostoru. Ale nebojte, už vymýšlím zase, kam bychom mohli jet😂

V půlce září jsme se vydali na 2 noci s kamarády do Vysokých Tater. Dostala jsem tip na ubytování a také děkuju mojí úžasné kamarádce Vendy, že mě inspirovala, protože ve VT byla tohle léto a já se zamilovala😍

Bylo nás 6 a jeli jsme ve dvou autech. Musím říct, že jet jen na víkend je moc krátká doba, protože dobrých 4-5 hodin v autě je celkem dlouhá doba. Vyrazili jsme v pátek ráno a po cestě jsme se zastavili do McDonaldu v Bratislavě na snídani. Protože byla cesta dlouhá, tak jsme se zastavili v Popradu (kousek od naší cílové destinace) na oběd a našli jsme si restauraci na burgery. Nebylo to špatné, ale nebylo to ani nic speciálního.

Po obědě jsme vyrazili do Nové Lesné, kde jsme měli ubytování. Převzali jsme klíče, přehodili oblečení a přesunuli se auty ke Štrbskému plesu. První den jsme zvolili kratší výlet (okolo 3 hodin) k vodopádu a jezeru Skok. Dostali jsme tam až někdy okolo třetí odpoledne, tak už tam nikdo nebyl. Cesta byla příjemná a bavilo mě to!
Samotný cíl i přes to, že bylo chvíli mlhavo, byl nádherný. Nahoře jsme se zdrželi minimálně na půl hodiny, fotili fotky, házeli frisbee, oplachovali nohy v ledové vodě a tak dále. Hory i s mlhou mají něco do sebe. No podívejte sami😍
Když jsme šli dolů, už jsme byli fakt sami a nikde nikdo nebyl. Zpívali jsme si, aby nám to utíkalo a byli jsme celkem vyřízení. Večeři jsme zvolili klasickou slovenskou a to halušky s bryndzou. Ach, to bylo tak hrozně dobré😍 Máte to rádi? 

V sobotu nám mělo celý den pršet, ale i přes to jsme vyrazili na výlet, který byl mnohem delší než páteční. Trval nám víc jak 6 hodin. Dojeli jsme autem na parkoviště Biela Voda, odkud vede po žluté cesta k Zelenému plesu. Celou cestu vám šumí horský potok po boku a cesta je dost náročná. Chodí se po kamenech a nejde se úplně komfortně. Po cestě nahoru nám taky začalo pršet, tak jsme nahodili pláštěnky a pokračovali. 

Nahoře byla šílená zima, foukalo a pršelo, tak jsme si šli dát oběd a zahřát se do Chaty u Zeleného plesa. Když jsme si po obědě šli užít výhledy na nádherné horské jezero, tak jsme se klepali zimou. I přes to jsem si to užila a užívala si každou vteřinu, kdy jsem mohla koukat na místo, co vypadá jak tapeta na telefonu❤️ 
Večer jsme nemohli nikde najít místo na jídlo, tak jsme zajeli do Popradu do Barn Club a ten si nás získal! Přes den výborná restaurace a večer se to mění na klub. Výborný drink, výborné jídlo, dobrá atmosféra. Moc doporučuju navštívit, kdybyste náhodou měli možnost.
Je obtížné přenést tu nádheru přes pár fotek. Navíc když si člověk vyšplhá až nahoru, tak si to užije mnohem víc. Já jsem milovník horka a moře. Ale musím říct, že jsem si zamilovala i hory. Bylo to krásný, bavilo mě to a plánuji se do Vysokých Tater vrátit na více dní, protože mám v záloze ještě spoustu míst, které bych chtěla vidět😍 A také děkuju mému nejúžasnějšímu a kamarádům za boží krátkou dovolenou💕

Můžete mi dát do komentářů vědět, zda jste Vysoké Tatry navštívili, jestli máte rádi hory, popřípadě jestli Vás to zaujalo.

Já se s Vámi loučím a těším se příště🌷

zuzani_ca


Komentáře

  1. To je nádhera :) Já bych se do Tater strašně ráda podívala, tak snad se mi to někdy povede :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic nesplnitelného, takže držím palce a snad Tě to nadchne jako mě :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, hned bych tam také vyrazila! Ta příroda je dokonalá a já hory miluju. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně mě mrzí, že léto skončilo a výlety teď budou spíš jen po okolí :) a já jsem si asi hory taky zamilovala! Ani bych tomu nevěřila :D :)

      Vymazat
  3. Sem se vracím moc ráda))) díky za fotoreportáž a moc ti to sluší))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se tam taky ještě vrátím a na mnohem dýl jak 2 noci! A děkuji moc :)

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky, nádherná příroda. Jen škoda toho počasí. Ve Vysokých ani jiných tatrách jsem ještě nebyla, ale tento článek mě silně navnadil :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju zvolit toto místo jako dovču, protože cena/výkon úplně top :)

      Vymazat
  5. Někdy bych se do Vysokých Tater chtěla také podívat :). Moc hezké fotky a halušky s brynzou mám ráda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, aby Ti to vyšlo :) Sice je to dost těžký jídlo, ale teda mooc dobrý :D

      Vymazat
  6. Nádhera! Hned bych jela. V Tatrách je úžasně.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky. Do Vysokých Tater bych se jednou taky ráda podívala. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že jste nevychytali lepší počasí. Já byla ve Velkých Tatrách 2x a vždycky jsme naštěstí měli pěkně. Nikdy jsme tedy nelezli po žádných velkých výšinácha a ani jsme se nepouštěli do náročného lezení, ale vždy to byl krásný zážitek. :) Halušky miluju a už jsem je tak strašně dlouho neměla. Dřív mi je totiž dělal můj slovenský ex, tak možná proto už si je nedávám.. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bála, že nahoru nevylezu, protože na to nejsem zvyklá, ale zvládli jsme to všichni v pohodě :) a joo, tak to chapu, že si je už nedáváš, to je speciální situace :D :)

      Vymazat
  9. Moc krásné fotky, snad se tam jednou brzy taky podívám:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷