je září...

 

Je září...

Měsíc shonu, kdy se po příjemných prázdninách, kdy jsou města poloprázdná, vrací život zpět do režimu. Nemám ho ráda. Nepojí se mi jen se začátkem školy, ale také se začátkem posledního období v práci, zkracováním dnů, studenějšími rány... 

Září umí být krásné. Dokonce se stává, že počasí v tento měsíc je mnohem hezčí než v srpnu nebo třeba červnu. Je to tedy jen v mé hlavě? Co musím udělat pro to, abych plynule vkročila do tohoto měsíce a neměla pocit, že všechno krásné až do Vánoc skončilo?

Uf... 

Jeden tip od sebe pro sebe mám. Najdi si místo, kde máš pocit, že problémy neexistují. Potom si najdi čas a na toto místo choď, jako by se nic nestalo. No tak co, tak je září. Pořád můžu pokračovat v mých oblíbených letních aktivitách. Vlastně se neděje vůbec nic. Na tyto věci je prostor, i když chodíme do školy. Jen musíme trošku více plánovat. A vzít si mikinu.

Drží mě nad vodou i fakt, že mám na další dva víkendy naplánované dovolené. Není nic lepšího, než se v tomto měsíci i tak na něco těšit. Možná září není tak špatné... Někomu pomůže, že bude mít zase nějaký režim v podobě školy. Někoho to může rozčilovat, ale ve finále bude pyšný, co vše zvládá. 

Hm... asi to moc řeším, co? 

Hledám pozitivní body kde se dá. Už nebude divné, že piju čaje a zapaluji svíčky (protože už nebude 35 stupňů). Nebude divné, když si půjdu zaběhat v poledne, protože už bude příjemně. Můžu pomaličku vyměnit šatník a nosit moje oblíbené kousky pro toto období. Nebude divné, když si budu číst knihu zabalená v dece. Ale nebude ani divné, když ještě skočím do bazénu a budu se opalovat. 

Možná září není tak špatné. Co myslíte? 

Budu o tom přemýšlet - na mém novém oblíbeném místě. Na místě, které mám jen pár minut chůze od domu. Chodila jsem kolem něj několik let. Až teď jsem u něj zastavila a pořádně se na něj zadívala. Nikde nikdo. Jen já, kniha, příroda a klid. Budu sem chodit pravidelně. Když mi bude příjemně i nepříjemně. I v září a v březnu. Zamilovala jsem se. 

Měla bych si místo starostí vybrat starání se o sebe.

Ach...

Je září...

A co vy a září?

zuzani_ca

Komentáře

  1. U nás se otevírají uzavřené cesty a konečně si nebudeme hrát na únikovku z vlastního města, takže tím je pro mě září pozitivní a celkově ho mám i nemám ráda, v září mi umřela kočička a okolo toho data září úplně nesnáším, pak se to ale naštěstí zlomí :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak aspoň nějaká dobrá zpráva! jeej tak to naprosto chápu, že to není zrovna nejšťastnější měsíc.. :)

      Vymazat
  2. Já jsem teda ten typ, že si na každém měsíci najdu něco hezkého :) Ale doufám, že nás bude ještě čekat babí léto... :D Už mám v plánu i nějaké podzimní výlety do přírody, kam se moc těším! Hlavně na ty barevné listy.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také doufám, že nás léto jen tak neopustí a zatím se tak daří😍 a je skvělé, že si dokážeš najít pozitivní body na každém měsíci a přeji, aby výlety vyšly podle plánu :)

      Vymazat
  3. Já září a podzimní měsíce mám moc ráda, po tom uspěchaném a hektickém létě je to pro mě vždycky příjemná změna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsi jedna z mála :) já to vnímám opačně - léto je klid a pohoda, maximálně organizované a pak se zářím začíná chaos :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷