nákupy #5 I TEDi

 

Zdravím Vás všechny, 
poprvé z mého nového intru v Bratislavě🌷

Teď jsem na Vás útočila cestovacími články a ještě jeden mám v pořadí, ale uděláme změnu - po cestě z Bratislavy, když jsem si jela převzít klíče od intru a diplom (svoje promoce jsem nestihla😃), tak jsme se zastavili v Bory Mall, kde jsme zašli do obchodu TEDi. Je to přesně ten obchod, ve kterém je spoustu důležitých věcí, které potřebujete😂 Mají tam dekorace, vymoženosti na oslavy, papírnictví, nádobí... něco podobného jako Pepco. 

Jdu Vám tedy ukázat, co za věci jsem si vybrala❤️

Jako první mám tento řetízek se srdíčkem. Koupila jsem si ho z důvodu, že nejsem zvyklá nosit něco na krku, ale moc bych chtěla, někdy časem, si pořídit stříbrný řetízek. Jenže jsem si nebyla jistá, jestli mi to nebude vadit a tak tato levná varianta je skvělá a je to hezká decentní bižuterka😍

Další věc mám tvořítko na led. Ale víte co je na tom úplně nejlepší? Má to silikonový spodek a každý jeden led z toho jde úplně krásně vyndat😍 Mrzí mě, že jsem na to narazila až teď na konci léta. Možná se vrátím pro víc kusů.
Naprosto boží věc, kterou jsem si musela koupit do nového pokoje na intru, jsou světýlka a k nim i rovnou sadu baterek. Ach, miluju je. Klidně bych měla všude jenom světýlka. Vytváří to milou a útulnou atmosféru a kolikrát u filmu stačí zapnout místo velkých světel jen tyto malá a je to skvělé❤️ Mrzí mě akorát to, že jsem se nepodívala, jestli svítí teple nebo studeně, takže nevypadají hezky, když jsou puštěné zároveň (bohužel jsem koupila každé jiné..). Ukážu Vám rovnou, kam jsem si je dala, ať to vidíte v akci (ještě to není finální, protože tu nemám ani nůžky nebo izolepu..😃)
Další vychytávku si také odvezu na intr. Jsou to malé magnetické tabule, na které se dá psát fixou, která jde smazat. Plánuji si na ně psát týdenní/měsíční TO DO listy❤️ A za skvělou cenu měli bombičky do klasického pera, se kterým píšu už od základky😃
Poslední věc, kterou jsem si pořídila, je houbička na makeup. Těch není nikdy dost a tuto si plánuji nechat na intru. Přirovnala bych ji k houbičkám z Primarku. Je úplně v pohodě, hezky změkne a zvětší se, když se namočí - no však to znáte, kdo to používáte💕 Měli tam i různé balení po více kusech, takže se pro ně možná taky ještě zastavím.
Ještě jsem zapomněla na obřího medvěda, který měl asi tak 3 metry, ale dokážu si v něm představit ležet a číst si knihu. Takže se pro něj možná vrátím. Ale. Stojí 100 eur a asi by mě můj partner trefil, kdybych s ním přišla domů😂❤️
Tady můj dnešní nákup končí. Mám ze všech věcí radost, protože všechny využiju a nejsou to jen úplné blbosti, které někam založím. Neměli jsme tolik času, takže jsem se tam nestihla vším prohrabat, ale už teď vím, že tam půjdu nakoupit nějaké vánoční ozdoby, dekorace a věci na balení dárků😍

Do komentáře mi můžete napsat, jestli tento obchod znáte, popřípadě zda Vás nějaká věc zaujala❤️

Mějte se hezky a těším se u dalšího článku🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Obchod neznám, ale jak vidím, dají se tam najít různé super vychytávky :) ..a takový medvěd by byl sen ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo tam spoustu zbytečností, ale i několik božích věcí, co člověk využije :)

      Vymazat
  2. Já v Tedi byla pokukovat po věcech na svatbu, teď už tam chodím spíš na kukandu věci které vůbec nepotřebuju :⁠-⁠D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na oslavy a jiné příležitosti tam měli úžasný výběr! :) a jo, jsou tam užitečné věci, ale taky hromady blbostí, které nám dělají radost i když to jsou uplne kraviny, co nepotřebujeme :D

      Vymazat
  3. Ach, světýlka, zrovna nastává jejich čas... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. TEDi u nás teprve budou otevírat, tak se moc těším co tam objevím. :) Pořídila sis krásné věci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě si něco vybereš, je tam toho spoustu a samá lákadla pro oči :D :)

      Vymazat
  5. V Tedi nakupuju moc ráda, hlavně teda věci na scrapbooking, samolepky, papíry, washi pásky. Mají tam skvělý výběr za hezké ceny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tedi mám moc ráda :) Já obřího medvěda mám, dostala jsem ho od manžela před lety k mojí promoci a miluju ho :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee jednou bych ho chtěla taky dostat a potom bude jako součástí nábytku, kdy si budu v jeho objetí číst knížku :) ❤️

      Vymazat
  7. Super věcičky. Já vlastně ani nevím jestli je v Brně Tedi, vím, že v ČR je poměrně málo známé a terpve se šíří...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že ho v Brně nemáme, nebo aspoň o tom nevím :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷