31 vánočních filmů na celý prosinec I Vánoce 2022

 

Ahojte

Dneska jsem si pro Vás nachystala malé překvapení😍 Někdo z Vás psal, že potřebuje naladit na vánoční vlnu a za chvíli je 1.prosince... tak jsem sestavila adventní kalendář na celý prosinec z vánočních filmů a pohádek❤️ Já jsem veliký milovník Vánoc a nemám problém se naladit. Každopádně věřím, že někomu to může připadat složité, protože se zrovna nenachází v nejpříjemnější situaci nebo jen prostě to letos nějak s Vánocemi necítí. 

Vytvořila jsem tabulku, která se skládá z 31 filmů a pohádek (prázdná kolečka jsou na odškrtávání). Můžete si filmy pouštět přesně podle toho nebo jak budete mít náladu. Zároveň mi je jasné, že nějaký film nemusíte mít rádi, tak si ho klidně nahraďte čímkoliv budete chtít. Prosinec klepe na dveře, tak si ho pojďme užít🎄

U pohádky si můžete balit dárky, péct cukroví nebo si dát masku na obličej a jen tak relaxovat. 

Když jsem vybírala, jaké filmy vyberu, tak jsem zjistila, že je náročné vybrat jen 31! Proto mi dejte vědět, jaký film nebo pohádka nesmí chybět u Vás, popřípadě jaká je Vaše nejoblíbenější😍 Moje top 3 jsou Šíleně smutná princezna, Nejkrásnější hádanka a The Princess Switch❤️

Jsem zvědavá co na to řeknete a já se těším zase příště

zuzani_ca

DODATEK!
Registruji, že kvalita těch tabulek není 100%, proto pokud máte zájem o originální tabulku v plné kvalitě, napište na můj email zuzanicaa@gmail.com a já Vám je ráda zašlu (do předmětu dejte prosím "vánoční tabulka")☺️

Komentáře

  1. Ahoj Zuzanko,
    Musim řict, že tabulka je skvělý nápad! Jsi moc šikovná, tvořilá a tato tabulka se faaakt povedla! Na spoustu cizich filmů jsem snad i zapomněla.. ALE! Já osobně se na všechny- hlavně české pohádky podívám až budou v TV a přesně jak píšeš.. s maskou na obličeji a zaslouženým relaxem!😂.
    Možná jen na GRINCHE se podivam co nejdříve, protože já sama jsem letos takový zelený podivín😊.

    Jinak, co vic napsat.. zase skvělý článek. Moc děkuju, že to pro nás píšeš❤️.
    Měj se nádherně a těšim se u dalšího článku.

    Sája✨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sáji mockrát děkuju! Myslím, že asi většina bude koukat až v období štědrého dne, ale v rámci psychického zdraví jsem se letos rozhodla mrknout na jednu pohádku každý den, aby konec semestru byl příjemnější❤️
      Haha na Grinche se podívej, je úplně v pohodě nemít vánoční náladu :)

      Vymazat
  2. Spoustu z těchto filmů mám v plánu si pustit i já :) U mě ještě nesmí chybět Zázrak v New Yorku a Noc plná zázraků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noc plnou zázraků neznám, takže děkuju moc za tip! :)

      Vymazat
  3. Já miluju především Vánoční koledu, pak Polární expres, Láska nebeská a hlavně české pohádky - Anděl páně, Nesmrtelná teta, Tři oříšky a tak. Co jde úplně mimo mě je Sám doma a Grinch :D Na Pelíšky koukají vždy na Vánoce naši, já je moc nemusím, hlavně ne jako vánoční film, na to jsou na mě moc smutné a vždy jsem u nich řvala, když jsem koukala s našima :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý, děkuju že ses podělila, na co ráda koukáš! :) Pelíšky jsou podle mě že buď je člověk kouká hodně rád nebo spíš nee :D

      Vymazat
  4. To je přímo vánoční filmová nálož))) Už se těším, jak se zase po roce poválím u televize. Přeji krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se nikdy tak neválím u tv, jak během Vánoc! Děkuji a nápodobně :)

      Vymazat
  5. Opravdu krásně zpracované! :) Já jich z tvého seznamu už spoustu stihla :D A třeba takového Grinche dám minimálně ještě jednou! <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak teď jsi mi udělala radost, že nejsem jediný blázen :D a děkujuu!

      Vymazat
  6. Přesně takový seznam jsem potřebovala, díky za něj! Teď mám období kdy na televizi nekoukám na nic jiného, než vánoční filmy. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máme stejné, buď se učím nebo koukám na vánoční filmy :D :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷