čtecí chvilka #8 I dávka thrillerů

 

Krásné úterý🌷

Jak se Vám daří? Já jsem si na půl nechtěně a na půl dohodnutě zkrátila semestr o 2 týdny. Minulý týden byl na Slovensku na dušičky státní svátek a dostali jsme volno od univerzity no a tento týden se už druhý týden snažím dostat z nějaké divno nemoci, co se mě drží zuby nehty a nechce se mě pustit😐

Sice se necítím dobře, ale mám teď ve škole hluché místo bez testů a úkolů, tak si pomalu chystám materiály na zkouškové, pracuji a doháním restíky. A jeden z nich je také vydávání článků! Dneska tu mám pro Vás knižní okénko. Už někdy v létě jsme s kamarádkou dělaly velkou objednávku na knihy, no ještě jsem se k nim nedostala. Tímto článkem se tak namotivuji konečně začít číst po nějaké době😍 Nebo v to aspoň naivně doufám😃 

Ani jednu knihu jsem ještě nečetla. Všechno to jsou thrillery, protože ty mě mezi čtením studií do školy baví úplně nejvíc, ale musím to střídat se seberozvojovými a sem tam i nějaký román musím zařadit, protože bez toho by to nešlo😃💕 Tak si pojďme představit, co za knihy mě čeká.

První kniha se jmenuje Malá tajemství a je od autorky Jennifer Hillier. Tato kniha byla vydána v roce 2021, takže více méně nová kniha. Na databázi knih má 84% a velmi dobré recenze od lidí. Zaujala mě díky jejímu popisu, protože by se mělo jednat o únos a to je téma, co mě sice fakt děsí, ale bývá hodně napínavé, ať už jde o knihy nebo filmy.

Kdyby někoho zajímal popis knihy:

Marin kdysi měla všechno. Vzala si Dereka, svou životní lásku, vlastnila řetězec luxusních vlasových salónů a ve své komunitě byla obdivovaná jako hlava milující rodiny. Dokud se její svět nerozpadl na prach jednoho dne, kdy byl unesen její syn... 

O rok později je však sotva stínem sebe sama. Policejní vyšetřování nikam nevede. Publicita už je pryč. S manželem sotva promluví. Marin na pokraji zoufalství najímá soukromou vyšetřovatelku, aby pokračovala tam, kde policie už skončila. Jenže namísto nalezení Sebastiana zjišťuje, že Derek je jí nevěrný s mnohem mladší ženou. Tento objev vrhne Marin zpátky do života. Ztratila svého syna a nehodlá ztratit i manžela. Derekova milenka je nepřítel, který má tvář, což znamená, že tenhle problém Marin může vyřešit. Vyřešit jednou provždy.

Další kniha nese název Místnost 19 a jejím autorem je Marc Raabe. Podle popisu knihy to vypadá, že půjde o napínavou knihu hned od začátku. Na zahájení filmového festivalu Berlinale zhlédne zděšené publiku místo úvodního filmu hrůzný klip, který zobrazuje vraždu mladé ženy. Víc o knize rozepisovat podle mě nemusím, protože to maximálně vystihuje, o co půjde. Jde opět o knihu z roku 2021. Tento autor napsal pouze dvě knihy - tuto Místnost 19 a Klíč 17, která vyšla v roce 2019. Mám hodně velká očekávání od této knížky, tak jsem zvědavá, jaká bude. 
Poslední knihu, kterou tu mám, se jmenuje Poslední polibek, co za něco stál. Tuto knihu jsem vybrala jen skrz název. Má sice okolo 80% hodnocení, což značí, že by mohla být čtivá, ale recenze v komentářích jsou hodně různorodé. Očekávání mám tedy spíše menší a uvidíme, jestli mě překvapí. 

Popis knihy: 
Od soukromých detektivů se očekává, že budou pátrat po pohřešovaných osobách a chytat zločince. C. W. Sughrue však trestnou činnost možná častěji páchá, než odhaluje. Nezříká se ničeho, počínaje porušováním zákona při řízení motorových vozidel a konče drobnou kriminalitou. A všechno to splachuje pořádnými loky whiskey a splínu.
Po třítýdenním pátrání po úspěšném spisovateli Abrahamu Trahearnovi skončí Sughrue v zaplivaném kalifornském baru po boku buldoka závislého na alkoholu. Majitelka nálevny se detektivovi svěří, že jí před deseti lety zmizela dcera, a najme ho, aby ji našel. Před Sughruem, k němuž se záhy přidává i svérázný Trahearne, stojí nelehký úkol. Pátrání po pohřešované dívce jej totiž zavádí do těch nejskrytějších a nejtemnějších koutů sanfranciského podsvětí - do míst stejně fascinujících, děsivých a zkažených, jako je on sám.
Vždycky, než začne škola, tak sama sebe přesvědčuji, že budu číst. Pravidelně. Ale stejně jak rychle se pustím do čtení x knih, tak stejně rychle od knih uteču. Ach... je to fakt škoda a mrzí mě to, takže tímto motivuji sama sebe i Vás, kteří se začátkem školy odložíte knihy jako já... To, že začala škola neznamená, že si necháme vzít oblíbený čas u čtení! Kromě těchto tří mám ještě dalších několik knih nových doma a pro dvě nové si zítra jdu do zásilkovny, ale ty vám představím až někdy později. Dám Vám update, jak se mi čtení daří😃💕

Dejte mi vědět do komentáře, jak to máte se čtením vy, co máte třeba rozečteného nebo jestli vás některá ze zmíněných knih zaujala😍

Těším se na Vaše reakce a já už pomaličku začnu sepisovat vánoční sérii❤️

zuzani_ca

Komentáře

  1. Krásný, ačkoliv ponurý, podzimní den Zuzi🫶🏼.
    Upřímně mě nikdy thrillery neoslovily.. a není tomu ani teď. Mám spíše radši romantiku, komedii, nebo historii..
    Nicméně, kniha Místnost 19 zní velice tajemně a lákavě. Když budeš mít čas, budu ráda když zde knižku trošku rozebereš a kdoví, třeba mě nakonec nalákáš🤪.

    Moc děkuji za krásný článek a měj úspěšný den✨.

    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den aj Tobě a děkuji za krásný komentář!❤️
      To je úplně v pořádku, každého baví něco jiného. Zkusím zapracovat i na jiných žánrech, protože se tu thrillery hodně opakují😃
      Děkuju za zpětnou vazbu, která knížka by se ti líbila rozebrat, motivace ke čtení šla zase o něco nahoru, když vidím zájem😍

      Vymazat
  2. Já mám thrillery ráda, musím je ale střídat s odpočinkovými romány, zrovna teď mám jeden takový rozečtený - od Jojo Moyesové Život po tobě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život po tobě je krásná knížka :) Moyes je moje oblíbenkyně. A já to mám taky tak, že to musím občas něčím proložit, ať nečtu jen samé drama :D

      Vymazat
  3. Thrillery miluju, je to můj nejoblíbenější žánr ke čtení, takže knížky jsou pro mě super tipy a možná si o nějakou z nich řeknu Ježíškovi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thrillery jsou nejvíce poutavé mi přijde :)) jsem moc ráda, že jsem předal tip na něco, co neznáš! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷