podzimní daily článek #4

 

Krásný nový měsíc přeji

Nějak se mi daří se ladit na podzimní vlnu. Kdo by to byl řekl? Podzim nemám ráda, ale dost lidí okolo mě jo, a tak v něm hledám krásy. Snažím se. A letošní podzim, kdy je přes den 16 stupňů..ach, sice je pořád mlha, ale bude se těžko oblékat do čepic a rukavic.

V dnešním článku bych si s Vámi chtěla povykládat, co se tak nějak děje a neděje, zeptat se vás a ať to není bez přidané hodnoty, tak mám pro vás nějaké tipy. Mám za sebou víc jak polovinu semestru. Na Slovensku se stala ve školství celkem velká změna a musí se zredukovat počet A na určitý počet studentů. Nedává to smysl, že? Takže místo skvělého semestru plného praktických cvičení, je plný testů. A ještě takových, aby co nejméně lidí dostalo A, tak si to dokáže představit. Velmi demotivující.

Tento týden jsme měli volný, kromě testu. Byl online. Ovšem se zapnutou kamerou a krátkým časem na vyplnění jsi rád, že si stihneš přečíst všechny otázky. Navíc mě postihla nějaká nemoc, tak celý týden polehávám, učím se, pracuji a večer procházkuji, abych se aspoň trošku nadechla čerstvého vzduchu. 

Teď k nějakým tipům. Začali jsme koukat na Netflixu na Dahmera. Sériový vrah, který ukončil životy sedmnácti mladých kluků a mužů. Má to 10 dílů. Uf to jsem teda nezačala dnešní článek pozitivními tématy😃 Ještě jsme to nedokoukali celé, ale ráda to už teď doporučím. Určitě se však doporučuji koukat ve dvou, protože některé scény jsou dost nepříjemné. 

Když jsem zmínila, že se snažím mít ráda podzim... jedna z věcí, co mi pomáhá, je změnit na podzim úplně všechno okolo mně, co se dá. Včetně tapety na telefonu, ipadu, počítači... Když si do Googlu nebo Pinterestu zadáte výraz "cute autumn wallpaper" tak na vás vyskočí hrozně roztomilé fotky, obrázky a koláže, co můžete použít. Pro představu vám sem nějaké dám❤️

Další tip, co tu mám, je módní. Pokud je vám často zima tak jako mně a každá vrstva navíc je pro vás záchrana, tak potřebujete tento typ vestičky. Je to trend tohoto podzimu bych řekla, ale to je tak moc praktické, že jsem si ji úplně zamilovala. Mám ji z Vinted od slečny za 199,- a oficiálně je z H&M. Přemýšlím ještě nad černou barvou, protože to je kup roku a navíc se to ke všemu hodí.
To je pro dnešní článek ode mě všechno. Samozřejmě k podzimu nesmí chybět pumpkin spice latte, čaje, pálení svíček od rána do večera a poslouchání praskajícího dřeva alespoň na televizi přes youtube pro pocit útulna.

Dejte mi vědět, jak se máte, co ve škole nebo v práci, jestli jste viděli Dahmera nebo jestli si taky nastavujete tapety podle konkrétního období😍 Za pár dní už ale podzimní vlnu pomalu opustím, protože za 3 týdny tu máme advent!❤️

Těším se na Vaše komentáře

zuzani_ca

Komentáře

  1. Ty vestičky? MI LU JU!!🥰 sice mi kazdy říká, že jsem jak stařena, ale nam, jak píšeš, co je furt zima, tak oceníme!!
    Krásný článek, moc ráda jsem strávila svůj prázdný čas aspoň kvalitním počtením. Těším se zas na příští✨

    S.🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tak krásný komentář❤️ Moc si toho vážím!🌷
      A ano, jak říkáš, působí to trošku jako móda našich babiček, ale dá se to moooc hezky zkombinovat!😍

      Vymazat
  2. Uf jak já tyhle vestičky nemusím. :/ Tobě sluší, ale upřímně na sobě si to vůbec neumím představit. Přijde mi to jak outfit do čtvrté třídy na základce. :D Tenhle trend mě fakt minul.
    Díky za doporučení seriálu. Pořád s přítelem přemýšlíme, jestli si to pustit, protože já jsem děsný posera, ale asi to teda zkusíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu tvoje pocity z vestičky. Je to hodně specifická móda, která teď hodně vyniká, každopadně ja si k ní našla cestu :)
      Určitě na něj mrkněte! Po prvním dílu uvidíte, jestli vám to vyhovuje :)

      Vymazat
  3. Tak to je dost blbá reforma. Jak píšeš, hrozně demotivující. No budu na tebe myslet a držet ti palečky! Já mám podzim ráda, jako snad každé roční období, takže je to fajn :D Nejvíc si užívám podzimní procházky v přírodě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc, jsi hodná! :) když je hezké počasí, tak ty procházky mají něco do sebe❤️ Děkuji za Tvůj komentář :)

      Vymazat
  4. Vestička vypadá moc krásně, sluší ti! :) Jinak letošní podzim byl opravdu teplý a říjnové babí léto nemělo chybu! :) Dahmer je top (tedy ten seriál :D) a o herci ani nemluvě, maximálně jsem mu roli věřila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) anoo přesně tak, byl skvělý a dalo se dlouho nosit podzimní oblečení a žádné velké vrstvení :D Sám ten herec v nějakém rozhovoru říkal, že se do toho tak vžil, že měl z toho až psychické problémy. Takže to splnil až příliš :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷