dávám na stromeček málo baněk? I Vánoce 2022

 

Hezké pondělí přeju

Chtěla jsem vydat článek jako vždy na adventní neděli, ale nějak mi to nevyšlo, tak tu máme článek až dnes večer, ale to nevadí😃 A mám za sebou jednu zkoušku! Tak aspoň něco.

Včera na advent jsem se rozhodla ozdobit stromeček, protože se do 19. prosince domů nedostanu. Stromek jsme kupovali ve čtvrtek minulý týden a dali jsme ho do sklepa, aby neměl takový velký teplotní šok, když stál předtím v mrazu venku. Letos se nám podařilo sehnat takový, jaký je na fotce🤩 Špici má trošku nakřivo a vzali jsme vlastně hned první, ale já miluju každý živý strom. Vzala bych klidně ještě větší, ale bohužel nemáme tak veliký byt, takže už tento je do našeho prostoru možná až moc, ale já ho miluju❤️

Třetím rokem ladím živý stromek do čistě bílé barvy. Spolu s mamkou kupujeme každou ozdobu zvlášť, maximálně po třech v balení. Musím říct, že tato kombinace ve mně vyvolává naprostý klid a příjemný pocit. Mám pár celkem velikých baněk, pak menší, různé tvary a vzory, ale všechny jsou čistě bílé✨ Nejraději mám baňky, které mají základ z polystyrenu, protože jsou lehučké a větvičky na stromku tak nenamáhají a netáhnou dolů.
A teď otázka, respektive námět k diskuzi. Dostala jsem víckrát na můj stromeček "lehký hate", že je velmi málo ozdobený. Že na něm skoro nic není. Já to samozřejmě neřeším a zdobím si to jak chci, ale zajímalo by mě, co preferujete vy😍 Já hlavně u živých stromů volím jen velmi lehkou výzdobu, protože nechci krásný živý strom zakrývat xy různými baňky. Kdyby bylo úplně na mě, klidně ho nechám jen se světýlky😂
Tento rok mi mamka dokonce nějaké další baňky koupila a já mám pocit, že to už je hodně nahraně. Určitě vím, že víc baněk bych na něj nedávala, ale to je čistě moje preference. Na vánočních stromcích miluju to, že každý si doma ozdobí ten svůj, jak chce a jak se mu líbí a to je na tom boží! A já tento náš strom zbožňuju a užívám si, že nám zdobí byt🎄

Pro dnešní rychlejší článek je to všechno. Budu velmi ráda, když se podělíte semnou o to, do jakých barev letos budete mít váš vánoční stromeček a co říkáte na minimalistické zdobení😍

Děkuji mockrát za každé přečtení či komentář a těším se zase příště!

zuzani_ca



Komentáře

  1. Máte nádherný stromeček :) Přesně po takovémto minimalističtějším toužím i já. U rodičů jsme mívali umělý pestrobarevně ozdobený. Přítel byl zvyklý na živý, tak kupujeme ten, ale opět ho zdobíme takovou všehochutí toho, co tu zůstalo po jeho rodičích, nakoupit nové baňky se mi ještě nepodařilo prosadit ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme mooc :) zkusila bych se domluvit tak, že jeden rok bude podle Tvého přání a druhý rok zase baňky po rodičích :)

      Vymazat
  2. Stromeček se mi líbí. Ve stejném stylu ho dělám každoročně doma.
    Přeji hezké vánoční finišování. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj stromeček se mi moc líbí. Jaký bude ten náš ještě nevím, na jeho strojení se chystáme v sobotu. 🙂
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je supeer, určitě bude krásný, jako každý jeden❤️🎄

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷