poslední předvánoční dny I Vánoce 2022

 

Krásný čtvrtek

Věřím, že už se pomalu u všech finišuje s přípravou na Vánoce ať je to balení dárečků, zdobení stromečků a podobně😍 Skoro ani nemůžu uvěřit, že je už 22.prosince! Čeká mě tolik skvělých dní, že se hrozně moc těším. Dneska mám pro Vás takovou vánoční všehochuť za poslední 3 dny, tak pojďme na to🎄

Včera jsem dobalovala ještě poslední dárečky, které mi chyběly. Každý rok balím do růžového balícího papíru a letos bylo dost náročné sehnat nějaký v růžové. Tím, že to není vánoční barva, tak je to celkem výzva, ale podařilo se mi najít😃 Určitě se semnou podělte, jaké balící papíry máte letos vy😍

Také jsem byla nazdobit už 5.stromeček v pořadí a musím říct, že zdobení stromků je pro mě taková psychohygiena, že to je neskutečné😃 Asi jsem divná, ale fakt to miluju (ještě mě čeká v pátek ráno jeden). A to, jak je každý strom jedinečný, to mě na tom baví asi nejvíc. A svařáček ke zdobení nesměl chybět❤️
Dostala jsem také další dárečky😍 S mojí kamarádkou, která i čte můj blog, jsme se stihly potkat ještě před Vánocemi v mojí nejoblíbenější kavárně v Břeclavi v Karmě a předaly jsme si drobnosti pro radost. Dostala jsem svíčky Yankee Candle, bomby do koupele a máslíčka od holek V&J Fitness🤩 A samozřejmě jsme si daly do nosu - perníčkové latte, cappuccino, jablečný řez a perník. Výborné to bylo! 
Od mojí skvělé spolužačky jsem dostala krásný balíček z Douglasu, který je fakt roztomile zabalený. Je v něm pilník a krém na ruce. Pokud ještě sháníte dáreček pro kamarádku, sestru, maminku, určitě se tam zastavte, protože to mají moc hezké a neuděláte tím krok vedle😍
A pak lehké zklamání, kdy jsme se vydali s kamarády na naše mikro břeclavské trhy, ale došli jsme tam pozdě a vše bylo zavřené...ale za to jsme si mohli nasvícení užít bez lidí! Jen svařák jsme si museli uvařit až doma😃 Každopádně je to krásně nazdobené, na to jak malé město to je😍 (byli tam aj svítí sobíci krásní, ale ty jsem nějak zapomněla vyfotit)
Poslední dny jsou zatím ty nejlepší z celého adventu, protože nemám školu a můžu maximálně nasávát vánoční atmosféru😍 Cukroví máme upečené, dárky zabalené, všechno je připravené. Jo a od včerejšího dne se nám začnou zase pomalu prodlužovat dny😃🤩

Budu moc ráda, když se semnou podělíte o to, jak vypadají vaše poslední předvánoční dny a nechám se ráda inspirovat❤️ My dneska odpoledne jedeme do kina na Avatara 2, což není zrovna vánoční, ale i tak jsem na něj zvědavá. První díl mě moc nenadchnul, ale jede celá parta kamarádů, tak to chci vyzkoušet.

Mějte se moc krásně a kdyby se mi náhodou nepodařilo vydat 24.prosince článek, který mám ale v plánu, tak vám přeji ty nejkrásnější Vánoce, plné klidu, pohodičky, dobrého jídla a pohádek. Věřím, že si rozbalíte dárečky, co vám udělají radost a že si Vánoce užijete jak je to půjde😍

Z celého srdce děkuji za každé přečtení, komentáře a sledování!

zuzani_ca

Komentáře

  1. Krásné fotky a předem přeji veselé Vánoce :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to jsi měla krásný předvánoční čas :) Já ho bohužel trávila v práci, kde jsem byla ještě i 23. prosince..

    Přeju ti krásné vánoční svátky ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme v tom byly spolu, já 23.taky ještě pracovala až někdy do půl 10 večer.. ale to nevadi :)

      Vymazat
  3. Máslíčka od Elated miluji <3 jinak krásné fotky a doufám, že sis užila i Vánoce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se moc těším, až je vyzkouším! Jen teď jsem plná a přeslazená curkovím, tak si je nechávám na nový rok :D :) Děkuji moc a věřím, že aj ty sis je užila :)

      Vymazat
  4. Škoda, že už jinak trhy měly zavřeno, ale jak píšeš, aspoň jste si užily světýlka bez lidí. Doufám, že jsi měla krásné a pohodové Vánoce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo i bez lidí to mělo své kouzlo :) Anoo měla, doufám že aj ty :)

      Vymazat
  5. Moje předvánoční dny se letos nesly především ve znamení práce. Musela jsme dodělat spoustu věcí, které jindy odevzdávám až k 31., ale tím, že spoustu klientů přes svátky nepracuje, muselo být vše hotové do 23.12. Šílenství. :D Celkem se mi stýská po období, kdy jsem před Vánoci dělala max. zápočty.. :D
    Je ale pravda, že jsem se zastavila v Praze na trzích a to mi atmosféru celkem navodilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda, to znám :D každopádně mezi svátky máš aspoň klid a vše hotové! :)

      Vymazat
  6. Určitě sis Vánoce užila naplno a měla jsi krásný balicí papír! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo užila, ale to mi nedělá problém, já jsem Vánocomil, takže já mám vánoční náladu od října do ledna😃 Děkuji moc! letos sehnat růžový byl docela oříšek

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷