vánoční Bratislava - stojí za to? I Vánoce 2022

Krásné pondělí a vítám Vás v posledním předvánočním týdnu

Měla jsem naprosto katastrofický týden, ale s dobrým koncem. Úspěšně jsem dokončila zimní semestr (naše škola má ráda všechno stihnout před Vánocemi) a mám od školy do půlky února klid. Všem, co je čeká tento týden nějaká zkouška, držím moc palce💪🏻

Já mám pro Vás tip na vánoční výlet, kdyby někdo z Vás ještě přemýšlel nad tím, kam by mohl vyrazit se mrknout nasávat vánoční atmosféru. A jak už z názvu víte, jedná se o Bratislavu😍 

Bratislava je pro mě město, ke kterému mám love/hate vztah. Mám ho spojený jen se školou a prací, ale letošní semestr mi nějak více padla do oka. Nemohla jsem teda vynechat ani vánoční trhy. A můžu Vám už teď ze začátku prozradit, že jsou nádherné!❤️

Začaly jsme s kamarádkami ze školy na Hviezdoslavovom námestí. Jedná se o podlouhlé náměstí, které je zakončené krásnou budovou Slovenského národního divadla. Stánky jsou od sebe hezky daleko, takže se dá dobře procházet a je to přehledné. My tam byly v pondělí večer, takže tam lidí nebylo tolik. Co nás překvapilo hned tady, tak to byl výběr punčů. Levandulový, lesní směs, jahůdkový nebo třeba švestkový se skořicí? Mňam, zašla bych tam znovu už jen skrz výběr punčů, které byly výborné😍

Na těchto trzích oproti Brnu nebo Budapešti byl rozdíl v jídle, které si člověk mohl dát. Od klasických bramboráků a trdelníků, které nesmí chybět, se prodávaly výborné štrůdly, palačinky nebo jejich klasická zelňačka🤩

Po této části jsme prošly na Hlavné námestie v samém historickém centru. A v tento moment se staly nejkouzelnějším, protože nám začalo krásně sněžit❄️ Toto náměstí je nádherné samo o sobě, i když vánoční trhy zrovna nejsou. Ale s nimi to mělo nádhernou atmosféru. Překrásně nazdobený stromeček, trhy jsou postavené tak, že je dost místa na klidné vypití svařáku i na koukání na ručně tvořené výrobky. Centrum Bratislavy je maličké, takže nečekejte nic monumentálního, ale o to větší kouzlo a vánočního ducha toto město může nabídnout❤️

Za mě teda do Bratislavy na trhy rozhodně ano! Moc jsem si je užila i přes to, že jsme šly večer po zkoušce a já pak jela na intr, tak jsem táhla kufr. Po projití trhů jsme si zašly do Mondieu na horký sypaný čaj a už si jen povídaly. Bylo to skvělý a boží zpestření náročného týdne, který jsem měla před sebou.

Poslední, co Vám chci ukázat, jsou moje první dva malé dárečky, které jsem dostala od mých úžasných kamarádek. Nachystaly si pro mě krásnou skleněnou růžovou ozdobu, které sbírám a roztomilou Yankee Candle, která voní krásně jemně. Děvčátka děkuji Vám😍

Tímto bych se s Vámi chtěla dneska rozloučit. Dejte mi vědět, jestli jste byli ve vánoční Bratislavě, popřípadě jestli jsem Vás navnadila třeba na příští rok🎄 

Mějte se moc hezky, užívejte vánoční náladu jak jen to jde a těším se příště!

zuzani_ca

Komentáře

  1. Zrovna v neděli jsme s přítelem na trzích v Bratislavě byli, ale oba jsme z nich byli trošku zklamaní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň, že ti to vynahradilo to zklamání z Budapeště :) Nikdy jsem nepřemýšlela o trzích v Bratislavě. Já myslím, že snad každé město ty vánoční trhy povznesou o úroveň výš :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo to určitě a každé město má něco do sebe :)

      Vymazat
  3. Tam to muselo být nádherné! Já bohužel kvůli angíně vánoční trhy navštívila jen na skok a jednou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda to mě mrzí...příští rok si to vynahradíš✨

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷