co jsem dostala k Vánocům & Nový rok I Vánoce 2022

 

Krásný nový rok 2023 všem

Ještě než se pustím k dárečkům, chtěla bych Vám od srdce popřát co nejkrásnější rok 2023. Přeji vám, abyste okolo sebe měli lidi, kteří vás milují, dělejte věci, co vás baví a naplňují, nacházejte chvíle pro sebe a užívejte si, jak jen to jde😍 I přes to, že se občas nedaří, tak si vzpomeňte na to, že i po velké bouřce vykoukne sluníčko❤️

Teď už se pustím do nového článku, který se ještě týká Vánoc. Moc ráda koukám na ostatní, kteří se podělí o to, co dostali, protože to jsou skvělé tipy na dárky😃 Rozhodla jsem se s Vámi tedy také podělit o to, co mi přinesl Ježíšek a musím říct, že všechny dárečky miluju a jsem moc vděčná za každý jeden, který jsem dostala. Děkuji!

Jako první tu mám naprosto dokonalý set na cvičení Wolfnation, který je od mojí vysněné Zuzany Kardoš! Kdo ji neznáte a zajímá vás cvičení, moc doporučuji sledovat🤩 Jsem z něj naprosto unešená a absolutně jsem to nečekala✨

Tyto Vánoce jsem si také přála nějaké knihy. První je hodně známá kniha loňského roku Půlnoční knihovna, kterou napsal Matt Haig a jednu vzdělávací z oblasti psychologie Emoční inteligence od Golemana. Na obě se moc těším😍 Mám co dělat, protože mám teď nových knížek fakt hodně za posledních pár měsíců😃
Další co tu mám, je deník Tam & zpět. Jedná se o pětiletý deník, do kterého každý den odpovíte na konkrétní otázku a přesně za rok na ni odpovíte znovu a uvidíte, kam jste se posunuli. Já si myslím, že mých následujících 5 let bude hodně zajímavých, takže se moc těším, že si to někam můžu zaznamenávat❤️
Co by to bylo za Vánoce bez nějakého měkkouše? Ty já mám úplně nejradši, protože většinou tyto dárky vymýšlí moje sestra Ježíšek a nikdy to není krok vedle. Nádherná tepláková souprava smetanové barvičky ze Zary a krásné kvalitní pantofle Coqui. Jsem do toho zamilovaná od prvního okamžiku❤️
Dáreček, ze kterého jsem byla velmi překvapená, je parfém. Konkrétně parfém In Love With You od Giorgio Armani. Znám tento parfém v mužské verzi, co je dokonalý. Ale tento teda mě moc překvapil a jestli půjdete kolem Douglasu například, skočte si k němu čuchnout😍
Pak jsem dostala různé další drobnosti jako aroma lampičku krásnou růžovou, zvoneček se jménem, poukázku do Yankee Candle, laky na nehty, pilníky, penízky a jiné věci, které mě také moc potěšily😍
Každý rok si s mojí rodinou dáváme dárečky okolo 500,- a ideálně si i prozradíme, co by se nám hodilo. Dává nám to takto největší smysl, protože pak víme, že ty peníze nevyhodíme z okna za něco, co daný člověk nevyužije a zároveň neutrácíme majlant za dárky, tím že si dáváme přibližnou hranici. 

Vánoce nejsou o dárcích, ale zároveň obdarovat naše blízké a vidět, jakou mají radost, je nádherné. Užila jsem si je, odpočinula jsem si, užili jsme si dvoudenního Silvestra na chatě u kamaráda a teď už pomaličku najíždím zpátky do pracovního procesu. Věřím, že nejenom mě čeká krásný a přelomový rok a těším se, co mně a mým blízkým přinese❤️

Dejte mi vědět, jaký dareček udělal radost Vám, popřípadě jak jste prožili sváteční dny. Moc ráda si o tom přečtu😍

Mějte se úžasně a držím palečky ve všem, co Vás čeká!

s láskou zuzani_ca





Komentáře

  1. Ježíšek vybral opravdu nádherné dárky. Má vkus)))) mně udělal radost jógový amulet. Prosinec byl pro mě dost náročný a tak jsem si odjela odpočinout do věčného města ))), kde bylo naprosté jaro. Přeji vše nej do nového roku. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos ty dárky opravdu vychytal:)) Jee to je krásné! Moc moc si to užijte! A děkujii

      Vymazat
  2. Hezké dárečky ti Ježíšek donesl. 🙂 Já jsem taky dostala pár měkkoušů, ze kterých mám velkou radost, sešla se pod stromečkem hromada krásných knih - tak na půl roku dopředu, měla jsem tam jeden voňavý dárek v podobě parfému, po kterém jsem dlouho toužila a bezdrátová sluchátka, která potěšila velmi a ještě víc poté, co jsem slyšela, jak skvěle hrají.
    Milá Zuzy, přeji ti do nového roku hodně štěstí, zdraví, lásky a pohody. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to jsou krásné dárečky😍 Mám velkou radost za Tebe! Jsem moc ráda, že jsi dostala i to, co sis přála✨
      Děkuji mockrát a nápodobně❤️

      Vymazat
  3. Dostala jsi moc hezké dárky :) Mně asi nakonec největší radost udělala poukázka na tetování, mám spoustu nápadů, co bych si chtěla nechat vytetovat, jen mi chybí odvaha, abych se objednala, takže mě toto aspoň donutí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak to je naprosto boží dárek! Ten bych taky klidně ocenila :D mám 2 a už mám vymyšlené další :)

      Vymazat
  4. Ahoj, Půlnoční knihovnu jsem loni dostala od kamarádky ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj a líbila se ti? já ji zrovna začala a jako zatím mám dost "wow" efekt :)

      Vymazat
  5. Dostala jsi krásné dárečky, určitě ti udělaly radost. :)) Ať ti slouží a přeji jen to dobré do roku 2023 a hlavně zdraví! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tepláková souprava ti moc sluší! :) Doufám, že jsi měla Vánoce podle svých představ <3 Dodatečně přeji hodně štěstí, zdraví a lásky do nového roku 2023 <3 Také se doma většinou radíme a ptáme, komu by co udělalo radost :) Jak píšeš, člověk aspoň nevyhodí zbytečně peníze za nepotřebné dárky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát! Anoo, Vánoce jsem si moc užila, jen jak to blbě vyšlo, tak mi přišly krátké a hodně lidí muselo do práce včetně mně.. :( Všechno nejlepší i Tobě přeju! Ať je rok 2023 co nejkrásnějšíí :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷