čtecí chvilka #9 I únos dítěte a diář 2023

 

Krásný víkend

Jak jste zvládli první týden v novém roce? Já ho začala s rýmou, ale i tak jsme zvládli chodit do fitka. Pracovat se mi moc nechtělo, ale podařilo se mi přečíst první knihu tohoto roku! A na tu se dneska podíváme❤️

Malá tajemství od Jennifer Hillier. Tato kniha byla vydána minulý rok a jedná se o thriller. Její hodnocení je 84% a musím říct, že si to rozhodně zaslouží. Hlavními tématy jsou únos dítěte a nevěra. Dvě velká témata, která sama o sobě už zajišťují dobré čtení. 

Tato kniha vás vtáhne už od prvních stran. Autorka umí krásně vtáhnout skrze emoce, takže pokud rádi pláčete u knih, možná budete i u této. Je napínavá od začátku do konce. V knize je i více vedlejších příběhů, ale není problém se v nich vyznat a čtení to nenarušuje. Některé situace předvídatelné jsou, některé ne - to záleží od toho, kolik thrillerů jste přečetli, ale je to psané tak čtivě a na kapitoly, že si myslím, že vás to bude také bavit😍

Nechci vám psát větší detaily. Pokud chcete větší náhled do děje a zda by vás knížka bavila, mrkněte se tady do databáze knih☺️

Další co tu dnes mám není kniha, ale diář pro letošní rok. Musím říct, že jsem to teda dost podcenila. Zapomněla jsem mrknout, jaké diáře kde mají až jsem zjistila, pár dní před Vánocemi, že už skoro žádné nikde nejsou. Alespoň ne takové, co by mě zaujali. Tak jsem dala na doporučení mých kamarádek a poprvé si objednala diář od holek A Cup of Style

Jsem zvyklá mít spíš větší diář, takže jsem si vzala velikost A5. Vůbec jsem netušila, jak vypadá uvnitř. Líbí se mi, že před každým měsícem si můžete vyplnit / prioritu měsíce, cíle na daný měsíc, čím si uděláte radost, na co se nejvíc těšíte, co musíte zvládnout a za co jste na sebe pyšní za minulý měsíc /. 

Na co si však zvykám, je samotný vnitřek a jednotlivé uspořádání dnů. Byla jsem zvyklá mít diáře, kdy dny jsou vedle sebe a pod každým dnem jsou i časy (jednotlivé aktivity jsem si zapisovala i ke konkrétní hodině). Tento diář to tak nemá a má pouze prázdné pole. Není to však nic, na co bych si asi nezvykla, takže cena/výkon tohoto diáře za to rozhodně stojí❤️ A design je moc milý, ten se mi líbí😍
Jsem ještě pořád ten člověk, co si rád zapisuje do papírového fyzického diáře. Baví mě to a je to součástí mojí plánovací time management rutiny. Mám ho stále u sebe a je to pro mě must have. Jsem zvědavá, jestli mi bude vyhovovat po celý rok a zda si ho také tak oblíbím, že si ho začnu kupovat opakovaně jako moje kamarádky❤️

Tady dnešní článek končí. Dejte mi vědět, jestli máte rozečtenou nějakou knihu a jaký máte diář vy (pokud nějaký máte😂). 

Moc se těším na Vaše komentáře, děkuji za přečtení a těším se u dalšího článku!

zuzani_ca




Komentáře

  1. Ahoj Zuzy, děkuji za knižní tip - vypadá to na zajímavé čtení. 🙂
    Já jsem se pustila do čtení Vánoční koledy, kterou snad do konce týdne dočtu. Diář nemám, ale líbí se mi, jen je už pár let nepoužívám, protože není co bych do nich psala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj🙂 To neznám, ale mrknu na to! Takže také děkuji za tip :)
      Joo jasně to chápu, pokud člověk nechodí do školy nebo má prostě práci, kde si nemusí pamatovat milion ukolu, tak to dává smysl :)

      Vymazat
  2. Teda, ta knížka mě zaujala hned na první pohled, i když k Vánocům jsem jich dostala celkem dost a asi mi dá zabrat je přečíst. :D :) Ať ti slouží diář a dobře se ti plánuje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho mám teď v pořadí na čtení taky celkem dost :D takže soucítím :) Děkuju moc😍

      Vymazat
  3. Také používám papírové diáře, já mám od Happy Planner a jsem nejspokojenější, mám denní, potřebuji hodně místa :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Happy Planner diář neznám, ale jdu na něj kouknout😍 denní jsem měla jednou a měla jsem ho skoro prázdný :D já zase tolik prostoru nepotřebujuu

      Vymazat
  4. Od holek a ACOS jsem měla diář jednou, měly ho skvěle zpracovaný, jen já na diáře prostě nejsem a vydržela jsem ho používat sotva měsíc.. Co jsem si ale oblíbila jsou plánovací stolní kalendáře od Albi :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo to chápu, klasický papírový diář není pro všechny :) já teda pendluju mezi městy, ale jednou bych chtěla na svém pracovním místě klasický stolní kalendář a ne jen diář :D :) takže děkuju za tip! Mrknu se, co mají! Aj třeba todo listy, které má člověk na jednom místě, ideálně tam, kde pracuje :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷