daily článek #5 I předsevzetí, Wednesday, cvičení...

 

Krásný nedělní večer

Jak se máte? Už jste uklidili vánoční výzdobu? Já už dala všechno pryč a zůstal nám jen živý vánoční stromeček, který u nás má dneska poslední noc. Máme ho vždycky ve vodě + ho pravidelně šplícháme vodou, takže nám vydrží a neopadavá. Dneska mám pro vás takový daily článek. Ale nebude tak o tom, co jsem dneska dělala, ale bude to spíš takový mix věcí, které mám na srdci❤️ Třeba to někoho z Vás nainspiruje😍

Začnu asi seriálem Wednesday, který jsme před zhruba 20 minutami dokoukali. Uf. Mělo to veliký boom, všichni to chválili, všichni to viděli... První série má 8 dílů a mě to začalo bavit až zhruba od 5. U těch prvních jsem se musela hodně nutit, abych koukala dál. Má to sice hezké prostředí (hodně připomíná Harryho Pottera) a hlavní herečka Jenna Ortega je krásná, ale je to seriál, který má dětinský prvky a hrozně pomalý děj. Konec u mě vylepšil celkové hodnocení a dávám 6/10

Další téma, u kterého bych se zastavila, je předsevzetí. Já si je dávám, ale trošku jinak. Pravidelně si každý rok sepíšu, co bych si přála a kam bych chtěla následující rok směřovat. Sepisuji si to vždy k více oblastem a to - PRÁCE, FITNESS, SELF-CARE, MENTÁLNÍ ZDRAVÍ.

Mám to v diáři hned na začátku, kde je tato strana pojmenována jako "vision board", abych se mohla podívat kdykoliv, kdy otevřu diář. Já nemám tiskárnu ani zrovna kreslířské vlohy, tak si to píšu v bodech slovy a krátkých větách.

Pro inspiraci dám pár příkladů, které jsem si zapsala já❤️

PRÁCE - vydávat články 2x týdně, dbát na pravidelné přestávky, dodělat kurz a mít prvního klienta (o tomto se také dozvíte, ale dejte mi ještě pár týdnů☺️)
FITNESS - pochválit se po cvičení, cvičit v intervalu 3 + 1 
SELF-CARE - maska na obličej alespoň 1x za měsíc, vyměnit knihu za telefon ve volných chvílích
MENTÁLNÍ ZDRAVÍ - být vděčná za maličkosti, více si užívat přítomné okamžiky, více hrát s partnerem a rodinou deskové hry (ocením tipy na hry, které se dají hrát i ve dvou lidech😂)

Samozřejmě, že tam mám i různé osobní věci, ale tak alespoň pro představu, jaké kategorie například zařadit. Viděla jsem, že někdo si to rozděluje opravdu do několika kategorií jako rodina, přátelé, bydlení... Přijde mi to naprosto skvělé a motivující, zejména pokud se na to můžete podívat opravdu kdykoliv. Je to pro mě v podstatě takový návod, který mi pomůže mít každý den, týden a měsíc příjemnější😍 Ale opatrně, nepište příliš nereálné a nesplnitelné věci, ať vás to spíše nedemotivuje!
Dále tu mám na seznamu cvičení. Což mi připomíná, že už dlouho nebyl článek #befitwithZuzanica, na co jsem úplně zapomněla, že jsem vůbec vytvořila😂 

Velmi dlouho jsem cvičila pouze doma. Vlastní váha, odporové gumy, lehké činky a nejčastěji podle Pamely nebo Peťky Elblové. Je to skvělé a moc doporučuji, pokud chcete zpevnit postavu a ušetřit co nejvíce času a peněz. Během Vánoc jsem však udělala velkou změnu a začala s mým partnerem chodit do posilovny. Chtěla bych větší transformaci mého těla. Uf. Jako vrcholový sportovec jsem s týmem a trenérem byla v posilovně pořád. Dokonce jsem už párkrát měla tu snahu jak v Brně tak v Břeclavi do posilovny chodit, ale nikdy to nemělo úspěch. Až do teď. 

Mám sepsaných několik tréninků a vysvětlenou techniku do posledního detailu od partnera, co se v tom pohybuje už několik let (pokud někoho takového poblíž nemáte, rozhodně volte trenéra, protože správná technika je základ, aby to fungovalo a zároveň abyste si neublížili!). Chodím do posilovny, kterou mám od domu asi 3 minuty chůze. Zároveň to beru jako úplně novou energii, protože je to velká změna❤️

Držím se intervalu 3 + 1 co znamená, že 3 dny cvičím a 1 den mám volno. Střídám partie nejčastěji nohy + zadek, prsa + ruce, záda + ramena. Takto mi to vyhovuje a jsem moc spokojená s tímto nastavením🤩

Tímto nechci nikoho přemlouvat k tomu, aby šel do posilovny makat. Jen bych vám chtěla říct, že pokud nad něčím jen trošku přemýšlíte, že byste to chtěli vyzkoušet, tak to udělejte. Možná to bude tak skvělé, že si to zamilujete nebo vás to zklame. Ale aspoň si budete moct říct, že jste to vyzkoušeli😍 A ráda bych přidala nějakou fotku, ale zatím se moc stydím dělat jakékoliv záběry, takže fotky vypadají nějak takto a to jen proto, když potřebuji na dálku něco od přítele vysvětlit😂
Na závěr mám ještě jednu myšlenku, kterou bych vám chtěla předat. Dneska celý den pršelo a stále prší. Sice jsem byla cvičit, ale jinak jsme celý den proseděli u Netflixu. Ale víte co? To vůbec nevadí. Je potřeba si uvědomit, že když zrovna nesvítí sluníčko a nemáme energii vymýšlet nové věci, tak můžeme vybrat aktivitu, u které jen poleháváme. Je to jen v naší hlavě a sluníčkově se můžeme cítit, i když jsme zalezlí a koukáme ven na padající déšť❤️
Dejte mi vědět, jak se máte vy a zda si dáváte nějaká podobná předsevzetí nebo pokračujete v už rozběhlých aktivitách. Těším se na Vaše komentáře😍

Mějte se moc hezky a úspěšný start do dalšího týdne.

zuzani_ca








Komentáře

  1. Já si také dávám spíš nějaké přání, co bych si přála splnit do nového roku :) Psala jsem o tom článek na blogu, ale nejvíc bych se chtěla zaměřit na kurz němčiny a cestování :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu mrknout na Tvůj článek a držím Ti moc palce! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷