kosmetické okénko - sprej na vlasy za 45 Kč?

Krásnou středu přeji

Pomalu se nám blíží půlka ledna a já musím říct, že jsem zatím docela spokojená s tím, co se mi daří. Moc doufám, že se daří vám všem, co máte zkouškové a vy, co chodíte do práce, snad jste se už zase po svátcích zaběhli😍

Dneska mám pro Vás po fakt hodně dlouhé době kosmetické okénko. Pravděpodobně toho máte hodně z Vánoc, ale i tak vám chci předat tipy na 3 hodně cenově dostupné produkty. V dnešní drahé době až dokonce neuvěřitelně😃

Jako první tu mám Balea sprej na vlasy. Koupila jsem si ho už před Vánocemi, takže ho používám už nějakou dobu. Stojí aktuálně 45,- v DMku a je naprosto parádní😍 Můžete ho použít na mokré vlasy pro lepší rozčesávání nebo jako tepelnou ochranu do 230 stupňů. Zároveň je skvělý na suché vlasy, kdy dělá moc hezký lesklý finish. Jediné co, tak si nějak nemůžu zvyknout na jeho vůni, ale jinak ho moc doporučuji. Cena/výkon je úplná bomba❤️

Další věc co tu mám je z dekorativní kosmetiky. Konkrétně řasenka Maybelline The Colossal Go Extreme. Moje řasy jsou poslední dobou nějaké hodně náročné. Jsou tuhé, rovné a udělat je aspoň trošku výrazné a natočené je dost náročné. Tato řasenka mě docela překvapila. I přes to, že je nová a mokrá, tak neslepuje, neobtiskává se a neopadává. Stojí okolo 150,- a za tu cenu je podle mě moc dobrá! Kartáček má širší, ale konec je úzký, takže se hezky dostanete i do koutku oka.
Předchozí řasenku jsem měla známou Maybellinku Sky High. Je skvělá a pokud nemáte náročné řasy, tak vám bude na 100% vyhovovat. Znám spoustu žen, kterým hodně sedí a jsou s ní spokojené. Ale na moje tvrdé řasy má moc měkký a pružný kartáček.

Poslední produkt tu mám po dlouhé době na rty. V tomto roce jsem z nějakého důvodu začala z ničeho nic používat produkty na rty - rtěnky, lesky. Nikdy jsem to tolik neprožívala. A našla jsem doma v šuplíku boží lesk na rty od značky s-he. Tuto značku moc neznám a snad nikdy jsem od ní nic neměla, ale tento lesk je úžasný❤️ Není lepkavý, je moc příjemný na rtech, krásně voní a mají hezké odstíny! Mám tento v odstínu 127/025 (nevím, jestli ho ještě mají) a pak průhledný, který na rtech lehce štipká. Měl by stát okolo 80,-.

(fotky jsou focené na denním světle bez jediné úpravy☺️)

Musím říct, že všechny tyto produkty mám fakt moc ráda. Používám je na denní bázi a nemůžu si je vynachválit. Navíc jsou opravdu za skvělou cenu. Takže kdo rád ušetří nějakou korunu a zároveň by si chtěl něčím udělat radost, toto jsou tipy pro Vás❤️

To je pro dnešní článek všechno. Dejte mi vědět, jaký kosmetický produkt je váš oblíbený a zda vás zaujal nějaký z těchto tří. Budu se těšit na vaše komentáře😍

Mějte se hezky a těším se u dalšího článku.

zuzani_ca

Komentáře

  1. Řasenky od Maybelline jsou fajn, dřív jsem je používala hodně, poslední měsíce jsem přešla na Max Factor v kombinaci s Catrice :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo od Max Factor jsem myslím nikdy nic neměla a u Catrice mám oblíbených několik produktů, ale řasenky jsem myslím nezkoušela :))

      Vymazat
  2. Tak sprej si hodím do košíku hned při příští návštěvě DM, něco takového už dlouho sháním a když jsi s ním takto spokojená, dám na tvé doporučení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej! Já to používám každý den skoro a nejvíc to zbožňuju na rozčesávání, na tepelnou ochranu a neelektrizují mi vlasy :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷