můj vlastní projekt - špetka psychologie

 

Krásný den🌷

Píše se červenec 2022. Nešťastná z mého pracovního života. Poslední 2 roky na vysoké a konec. Musím si najít práci. Končí studentský život. Mým snem je pomáhat lidem. Chci zůstat v oboru, chci pomáhat v nějakém psychologickém odvětví - tuším, že něco jako zvládání emocí, emoční inteligence, psychická odolnost. Chci pracovat sama na sebe, ne být v korporátu nebo poslouchat úkoly od někoho nade mnou. Našla jsem si skvělý kurz. Ale je docela drahý. A teď nemám čas na kurz... Instagram založím až později, to teď není dobrý nápad... Začnu v lednu v novém roce. Ale co moje aktuální práce? Je to dobrý nápad? Nejtěžší je začít achjo...

Píše se únor 2023. Na můj nový instagram spetka_psychologie, kde předávám informace z oblastí emoce, emoční inteligence a psychická odolnost, přišlo už skoro 100 lidí. Vyskočily na mě už zprávy od žen, které mají zájem semnou spolupracovat a to jsem ještě nikam detailní informace nenapsala. A já si tak říkám. NA CO JSEM ČEKALA?

Představuji Vám můj nový projektík. Moji srdcovou záležitost. Instagramový profil, který má za cíl pomáhat a vzdělávat --> spetka_psychologie💕

Oblastí, ve kterých budu moct pomoci, je více. Ať už zvládání emocí (převážně těch negativních, které úzce souvisejí s negativními myšlenkami), se zvýšením psychické odolnosti vůči různým podnětům nebo emoční inteligencí, kterou můžeme rozvíjet během našeho celého života☺️

Konzultace se mnou budou probíhat buď formou vzdělávání, kdy vám poskytnu z těchto oblastí informace nebo společně budeme pracovat, abychom dosáhli vašeho vysněného a požadovaného výsledku - a to spokojenější a šťastnější život✨

Vzhledem k tomu, že pendluji mezi 3 městy, tak to bude probíhat formou online hovoru. Detailnější informace teprve dávám dohromady, protože si dodělávám důležitý kurz, ale hned jak ho dokončím, tak se do toho můžeme společně vrhnout💕

Kdyby někdo chtěl pomoci, ale konzultace je až na druhém místě, tak chystám ještě něco dalšího, ale to se nechejte překvapit, to bude ještě chvíli trvat, než to dokončím😍

Mám obrovskou radost, že jsem se do toho pustila a jsem velmi blízko tomu, abych začala lidem pomáhat ke šťastnějším životům. Na screenu můžete vidět, co už na profilu je. Sdílím pravidelně 3x týdně různé vzdělávací příspěvky a postupně začínám jednotlivé oblasti přibližovat. 

Pokud Vás to zajímá, chcete se něco dozvědět nebo Vás zajímá moje cesta, tady na tomto odkaze se dostanete na můj instagram a budu vděčná za každé sledování😍 Zároveň budu ráda, když mi do zprávy napíšete, že přicházíte z blogu, ať o Vás vím❤️

Moc se těším na tuto cestu a i kdybych pomohla jedinému člověku, tak to má smysl.

Toto je pro dnešní speciální článek všechno. Děkuji, že jste dočetli až sem a příště se můžete těšit na dost nabité (hlavně fakt top produkty!) kosmetické okénko.

Mějte se krásně.

zuzani_ca




Komentáře

  1. Jéé super, tak ti moc držím palečky <3 Ať ti profil jen vzkvétá a dělá radost <3 a přeji spoustu spokojených lidiček <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvůj projektík vypadá pěkně a nadějně. Přeji ti hodně štěstí! :)
    Já dělám učitelku v mateřské škole a moc se mi po studiích nechtělo jít pracovat... radši jsem chtěla dělat na volné noze, ale neodvážila jsem se k tomu. Tři roky dělám učitelku a docela mě to ničí, ačkoli je to práce mých snů... ale vím, že chci změnu, tak uvidím, kam mé kroky povedou. :)
    Měj se krásně!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷