top paletka očních stínů z drogérie

Krásný sváteční den🌷

Doufám, že odpočíváte, že máte třeba někteří prodloužený víkend a tak dále😍 U nás je moc krásně, takže jen co zveřejním tento článek, valím ven na sluníčko☀️

Chtěla jsem dnes původně přidat článek ze čtecí chvilky, ale ten počká, protože já už se nemůžu dočkat, až se s Vámi podělím o recenzi na můj poslední nákup z Rossmannu a na paletku od Revolution. Tady dávám odkaz☺️

Gel na obočí komentovat nebudu, ten je skvělý pořád stejně a určitě ho znáte. Ale určitě zmíním řasenku od Maybelline Colossal. Trošku jsem se ji bála, protože moje řasy jsou hodně specifické - pevné a rovné a zatím žádná řasenka mi neudělala efekt, jaký bych si představovala. Tato řasenka ho taky nedělá, ale dobře se mi s ní pracuje, neobtiskává se, neslepuje řasy a hezky prodlužuje. Kartáček je z jedné strany kratší a hustší a z druhé delší a celkem řídký. Má dobrou konzistenci a za mě tedy můžu říct, že je celkem fajn. Efekt uvidíte o kousek níž na fotce s celým líčením☺️ 

Další boží produkt je rtěnka od Essence a ta si určitě zaslouží Vaši pozornost. Rtěnka Cool Collagen Plumping Lipstick v odstínu 203 My Advice je dokonalá. Je dost hydratující, příjemná na rtech, má dobrou výdrž na to, že to působí jako hodně zabarvený balzám a miluju ji. Podle mě mi navíc ten odstín maximálně sedl a vypadá krásně přirozeně.
Tužka na rty není tak dobrá. Je na mě hodně tvrdá a suchá a přijde mi, že to není ta stejná, jakou vždycky měli. Každopádně pracovat se s ní dá, odstín taky skvělý a stojí pár korun. 
A poslední věc, kvůli které tento článek vychází mnohem dřív, než jsem původně plánovala, je tato paletka. Ach, to je skvělost. Já jsem tak vděčná, že se dají najít v drogérii kvalitní paletky očních stínů. Je krémová, je hezky pigmentovaná, nedělá fleky, dobře se rozmazává, dá se vrstvit, neopadává, třpytky jdou nanést hezky prstem...to vypadá, jak kdyby mi někdo za tuto recenzi platil, ale vůbec. Je vážně skvělá a takové barvy jsem potřebovala. Vydrží celý den bez pohnutí a já přemýšlím, jestli si nepůjdu koupit i další odstíny😃❤️ Líčení je foceno na denním světle a bez jakékoliv úpravy. 
Použila jsem všechny odstíny z paletky. Jediný méně výrazný je ten odstín vlevo dole, ale jinak je ta paletka dokonalá. Můžu doporučit všema deseti. Zároveň má krásné elegantní balení, takže moc pěkné i jako vánoční dárek💕

To je ode mě z dnešního svátečního kosmetického článku všechno. Dejte mi vědět, jestli byste takovou paletku s fialovými odstíny využili, jestli Vás zaujala a co jste dělali ve sváteční den☺️

Mějte se moc krásně🌷

zuzani_ca

Komentáře

  1. Máš nádherné oči! ♥♥♥
    Přesně tuhle žlutou řasenku jsem si kupovala pár dní zpátky a jsem z ní nadšená. Vydržela doslova cely den bez obtisknutí. Každopádně večer jsem si v koupelně sedřela obě oči, jak řasenka nešla vůbec ničím dolů. :D
    A konturky od essence naprosto miluju už několik let :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc❤️
      jee jsem ráda, že se shodneme, že je dobrá a ano, drží dobře :)
      Konturky jsou taková klasika od essence, ale tato mi fakt nepřišla tak dobrá jak ty dřív co jsem měla, ale možná to je jen pocit :D

      Vymazat
  2. Tak tu rtěnku moc ráda vyzkouším, díky za skvělý tip! Mimochodem moc chválím líčení, povedlo se ti. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, není drahá a je moc příjemná :) a děkuji velmi pěkně, jsi hodnaa😍

      Vymazat
  3. Krásné líčení)))
    Paletky R. mám moc ráda. Naděluje mi je Ježíšek ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) anoo to jsou skvělé dárky, protože mají fakt krásné paletky v pěkných obalech :)

      Vymazat
  4. Jsi šikovná a umíš se moc pěkně nalíčit :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷