vypadávání vlasů - dá se s tím něco dělat?

Pěkný páteček Vám všem

Dnes k Vám nejdu s vánočním tipem ani s ničím, co by bylo s Vánocemi spojené. Dneska jdu k Vám pro radu, možná lehce rozpoutat diskusi. Abych vás uvedla do děje, je to necelý měsíc, co jsem se rozhodla vysadit hormonální antikoncepci (o tom příběh jindy) a začalo mě hodně trápit vypadávání vlasů. Řeším to, protože si s každým prohrábnutím několik vypadlých vlasů vytáhnu a máme je všude po bytě. Mám celkem dlouhé vlasy a bojím se toho, že mi tak zřídnou, že je budu muset ostříhat. Možná jsem jen paranoidní a asi mi pravděpodobně nevypadají všechny, ale ženy, znáte to🙏🏼Jsem z toho dost nervózní. 

Proto na Vás dneska jdu s tímto dnešním článkem. Prvně předám tipy, co jsem získala já a budu moc ráda, když se podělíte i vy o něčem, co víte, že funguje nebo pomohlo někomu ve vašem okolí. Budu moc vděčná💕

Jako první mám tento šampon značky cece MED - Stop hair loss. Pracuju nově v Rossmannu a poradily mi ho kolegyňky, že je prý moc fajn. Slibuje 25 tisíc nových vlasů za 3 měsíce (musela jsem se podívat na internet, kolik má vůbec průměrný člověk vlasů😃). Dávám do něj velkou naději, ale zatím jsem ho použila jen jednou. Co můžu říct, tak moc nepění a hezky voní, ale to je tak všechno. Prodává se k němu ještě něco na vlasovou pokožku stejné značky, ale to jsem zatím nebrala. 

Dále jsem nasadila zinek, který si dávám pravidelně každý den. Zinek a jiné další doplňky jsem doporučovala v předminulém článku tady. Bylo mi i doporučeno nenosit utažené culíky a drdoly, které já nosím pořád a každý den. Samozřejmě je také potřeba vyživovat vlasy i zevnitř, a to pestrou a vyváženou stravou. Dále určitě používat nějaký olejíček na vyživení.

Tady ovšem moje tipy končí. Sama nevím, jestli něco z toho bude fungovat. Moc si přeju, aby se to zlepšilo a já se nemusela bát ostříhání. Co je taky možné, že to vypadávání je ještě umocněno podzimem a nastávající zimou. Každopádně jsem z toho nešťastná.

Dneska to bylo rychlé, nic moc jsem Vám ani dnešním článkem nepředala. Naopak budu moc ráda, když mi dáte vědět vy nějaké tipy, co používáte na vlasy a jestli někdo z vás taky bojuje s velkým vypadáváním vlasů. Pokud tu někoho takového mám, moc nám držím palce, určitě se to srovná a dopadne to dobře, Vždycky vše není jen růžové...A pokud se to zlepší, tak napíšu článek znovu, abych dala vědět, co vše mi pomohlo☺️

I přes nepříjemnost, co mě doprovází, to zakončím něčím pozitivním. Příští článek bude jen a pouze vánoční a už teď se na něj těším😍🎄

Mějte krásný víkend a děkuji už předem za každý komentář.

zuzani_ca 


Komentáře

  1. Díky za tip. Po návratu od moře mám stejný problém. Zatím jsem si koupila něco v lékárně, tak uvidím, jak budu spokojena.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy mi teď na podzim vypadávají celkem dost, takže jsem ráda za každý tip! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mi přijde, že mi vlasy v poslední době padají více než dříve. Kromě stravy jsem si zkusila objednat olejíček na růst a kvalitu od The Ordinary, zatím testuji celkem chvilku, tak uvidím, měl ale super recenze. Také jsem četla, že na růst a vypadávání je super olej z rozmarýnu, sama jsem ho ale zatím nezkoušela. Držím palce!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷