tipy na podcasty #2

 

Krásný víkend🌷

Dneska jsem byla u naší kamarádky květinářky se mrknout na její vánoční dekorace. Já bych už tak ráda začala vánoční články, ale ještě chci chvilku počkat, tak si to všechno šetřím a věřím, že se máte na co těšit🤩

Dneska jsem si pro Vás ale nachystala něco jiného. Máme tu tipy na podcasty, přesněji 2.díl tipů na podcasty. Na první článek se můžete podívat tady💕 Podcast je skvělá forma vzdělávání, zábavy a skvělý společník na cesty nebo osamocené procházky. Je spoustu lidí, co poslouchá víc jak já, ale i tak bych vám chtěla předat inspiraci na některé podcasty, které jsem si v poslední době oblíbila. 

Jako první tu mám trošku brutální podcast. Určitě znáte holky z Opravdové zločiny. Jsou na to různé názory, protože i brutální případy zlehčují a přidávají tomu humor, ale mně to třeba vůbec nevadí. Každopádně dneska vám chci dát tip na podcast Zloději životů, kteří rozebírají případy vražd, které se staly u nás v Česku. Jednotlivé díly jsou celkem krátké, mají třeba okolo 20 minut, ale skvěle se poslouchají. Zatím vyšlo 6 dílů a těším se na další.

Další podcast asi pravděpodobně znáte - Ve vatě. Řeší témata jako investice a celkově finance. Co musím říct, tak se snaží všechno řešit velmi srozumitelně i pro lidi, kteří se v tom vůbec nepohybují. Proto to i spíš doporučuji vám, které to zajímá, ale nemáte ještě o podobných tématech nastudované velké detaily. V dnešní době s vysokou inflací jsem si řekla, že bych se o to mohla více zajímat a tento podcast je na to ideální.
Další podcast je únik mimo realitu - Aura od Terezky Hodanové. Já jsem na Teri vyrůstala. Pamatuju si, když měla jen pár desítek sledujících. Ztotožňuji se s jejími názory a její podcast je úplně boží. Moje oblíbené díly jsou Jak být svou vlastní bestie - samota, Jak si vytvořit režim (& umět ho i nemít) nebo Síla obyčejnosti. Výborně se poslouchají a moc doporučuji. Poslouchám všechny díly pravidelně💕
Poslední tip nemůžu vynechat. Podcast S Tinou, který má moje sestra. A já mám na něm také svůj podíl😍 Tina se věnuje tématům jako byznys a technologie a řeší příběhy neobyčejně obyčejných lidí. Zve si velmi zajímavé hosty a klade otázky JINAK. Mezi moje oblíbené patří díl s Petrou Žilinčanovou, která je spoluzakladatelka digitální psychologické platformy ksebe.sk a příběh Ivety Hrabovské, která založila Gentlejam (džemy s kubánským rumem, portským vínem nebo brandy?). Tomuto podcastu předchystávám scénáře, dělám postprodukci a i celé podcasty stříhám. 
Tady bych to pomalu ukončila. Nejsou to všechny podcasty, které poslouchám. Je jich mnohem víc, ale nechci vás zahltit. Teď když tolik nečtu, tak to zachraňuji aspoň tímto😃

Dejte mi do komentáře vědět, jaké posloucháte podcasty vy. Budu moc ráda za vaše tipy😍 Popřípadě jestli některý z těchto znáte.

Těším se zase příště a mějte krásný víkend!

zuzani_ca




Komentáře

  1. Panejo, kromě Aury (kterou zmiňuju v článku, který mám nachystaný na vydání :D) neznám ani jeden a to mi přijde, že poslouchám i dost podcastů, které nejsou zas tak známé, takže moc děkuju za tipy!

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak to jsem ráda, že jsem dala tip na něco, co neznáš :) a těším se na ty Tvoje :)

      Vymazat
  2. Já už podcasty téměř vůbec neposlouchám jedinou výjimkou jsou právě Zloději životů, u kterého mě jen mrzí, že nové díly nevydávají zrovna moc často :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo je to škoda, že jim to trvá, ale tak třeba tu pravidelnost zlepší :D :)

      Vymazat
  3. Některé neznám a zaujaly mě hned na první pohled, takže díky moc za tipy! :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷