vánoční dekorace I Vánoce 2022

 

Krásný čtvrtek

Snažila jsem se počkat co nejdéle, abych někoho nestresovala Vánocemi fakt brzo...ale já si myslím, že už přišel ten správný čas! O víkendu máme první adventní neděli, začínají vánoční trhy a já už to nemůžu vydržet❤️ Dneska je přesně měsíc do Vánoc😍

Mám naplánované různé druhy článků, ale dneska začneme jen tak zlehka. Pravidelně začínám svoji vánoční náladu nákupem vánočních čajů. Mám ty stejné jako minulý rok. Mám je z Rossmannu a mrknout můžete tady. A kromě čajů také nakoupím nějaké nové dekorace buď kamkoliv do bytu nebo přikupuji růžové skleněné ozdoby na můj malinký vánoční stromek plný pouze růžových ozdob💕

Začnu obchodem Kik, který je něco jako Pepco. Plný věcí, co nepotřebujeme, ale líbí se nám. Koupila jsem si tam svícen na čajovou svíčku už někdy na konci října. Je to naprosto nádherná dekorace! Stál tuším něco okolo 50,- a měli ho v této bílé barvě, s různými vzory té dřevěné ozdoby nebo v růžové. V Kiku mají letos fakt krásné a jednoduché dekorace, takže doporučuji navštívit. Také tam pravidelně kupuji balící papír, ale letos jsem ještě nekoukala, jaké mají. Ale bývá za dobrou cenu a mají spoustu druhů. 

Jako další tu mám nové skleněné ozdoby jak jsem zmiňovala výše. Naše známá má v Brně květinářství a je neskutečný blázen do Vánoc. Každý rok jít do jejího obchodu před Vánocemi je zážitek. Různé druhy stylů, spoustu dekorací, na které si jen vzpomenete. Strávím tam vždy minimálně hodinu, každý kout zkoumám a vybírám. Sehnala jsem u ní dvě malé šišky a skleněné ořechy, které ještě nemám a moc se mi zalíbily😍 Už visí všechny na stromečku a vypadají krásně!
Z toho květinářství jsem si také odnesla lední brusličku. Je lehká, protože je z polystyrenu, nebo z něčeho takového. Je docela velká a stromek mám malý, tak jsem se rozhodla ji pověsit na okno na kliku. Je roztomilá a mám z ní radost. Ceny jednotlivých kousků si nepamatuju, ale mám pocit, že se to pohybovalo okolo 60,- za kus. 
Fakt mě mrzí, že se tam asi nikdo z Vás nemůže podívat. ALE! Já jsem vám vyfotila nějaké fotky, abyste měli aspoň trošku představu, jak její květinářství vypadá. No není to nádherný? Podívejte se sami❤️ 
Jo a pro toho medvěda se tam musím vrátit😭
Poslední dekoraci, kterou jsem koupila zrovna včera, je ze Sinsay - vánoční polštář. Stavila jsem se pro něj po cestě ze školy v Bratislavě, protože jsem viděla na internetu, že mají také nějaké vánoční dekorace. Co mě tam ale také zaujalo, byly vánoční pyžama a fakt spoustu druhů domácích pantoflí. Koukala jsem na stránky, jestli ten polštář je možné koupit i online, tak dávám odkaz tady. Stojí 219,- a dá se sehnat i v bílo šedé barvě. Mají tam i spoustu krásných povlaků za moc hezké ceny, tak určitě mrkněte❤️
Tady první vánoční článek ukončím. Ach, jak mi dělá radost toto období❤️ I přes to, že mě čeká ještě náročné období ve škole, tak i přes to si to nechci nechat pokazit. Zároveň je toho spoustu i do práce, dodělávají se poslední věci, které je nutné dokončit před Vánocemi.. uf, je to blázinec, ale věřím, že to všechno dopadne dobře😍

Dejte mi vědět, jak jste na tom letos s vánoční náladou - Dekorujete pokoj, byt, domeček? Kupujete už vánoční dárky? Také mi můžete dát vědět, co by se Vám líbilo ve vánoční sérii článků. Jsem moc vděčná za každý jeden komentář, děkuji!

Tímto se s Vámi loučím a těším se u dalšího článku, který vyjde už tuto neděli✨

zuzani_ca






Komentáře

  1. Advent a Vánoce já můžu)))) dárky už mám. Dekorovat budu o víkendu. Nakoupila jsem v Nanu- Nana🌲🎄. Tvoje ozdoby jsou moc pěkné.
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee děkuji moc a to jsme dvě :)) och teď jsi mi připomněla, že bych se do nanu nana mohla jít taky podívat. Děkuju za to! :)

      Vymazat
  2. Jeeežiš, to je překrásný.. tam by se mi taky líbilo! :D
    A ta bruslička je nádherná.. líbí se mi tyhle růžové ozdobičky, stejně jako třeba balerínky na stromeček nebo baletky s třpytivou sukní. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera! Vánoční dekorace prostě miluju a dokázala bych v obchodech trávit hodiny jejich vybíráním. :D :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷