nákupy #2 I Rossmann

Zdravím všechny!🌷

Minule jsem zvolila trošku hlubší článek na téma "co vyzařuješ, to přijmeš" a dneska si dáme zase něco trošku pohodovějšího. Protože se věci nedaří úplně podle mých plánů, tak mi z toho není zrovna do zpěvu. Každopádně si umím zvednout náladu drobnostmi - ať už je to květina co si koupím po cestě, dobrá káva, cvičení a tak dále. Včera jsem jako terapii zvolila procházku a zakončila ji návštěvou Rossmanna, který mám kousek od domu. Chci se podělit, co jsem si pořídila a čím jsem si zlepšila den☺️

Začnu produktem, který nemám z drogérie. Kdo z Vás četl článek na moji skin care rutinu tak ví, že jsem měla možnost vyzkoušet cleansing gel od Biodermy. O víkendu jsem byla v Bratislavě hlídat holčičku mojí sestry a ona mi za to hlídání tento gel koupila😍Už je to skoro týden, co ho používám a je skvělý. Určitě moc doporučuju vyzkoušet. Stojí tuším okolo 300,-.

No a vzhledem k tomu, že mám tento nový čistící gel, tak mě zaujal silikonový kartáček na obličej od Gabriella Salvete. Hnedka jsem ho musela vyzkoušet a zdá se mi docela hrubý. Možná to je ale tím, že jsem nikdy nic podobného nepoužívala a bude to jen o zvyku😁💕Ale Foreo ani nic podobného si neplánuju kupovat, takže toto je pro mě maximálně dostačující. Stál mám pocit 149,-  
         
Další věc, co mi udělala radost a nemohla jsem ji tam nechat, je tento lak na nehty od essence v odstínu 67 Free Spirit. Na podzim mi ta barvička přijde krásná a toto pro mě nepříjemné období si zpříjemním. Stál 30,- což zní skvěle a taky to je skvělý, ale byl tak levný, protože tento odstín chtějí stáhnout z prodeje. Nevím, jestli jsem to správně pochopila, ale něco takového k tomu bylo napsané😒Každopádně nevím, proč chtějí dát pryč tak hezkou barvu, no posuďte sami😁
          
A poslední věc co tu mám je krásný a jednoduchý náramek na nohu. Je k němu krátký příběh, který začal v Chorvatku, když jsme tam byli na dovolené. Vždycky když se dá, tak se jdeme podívat na různé trhy, stánky a tak dále a můj nejmilejší tatínek nám s mamkou chce vždycky udělat něčím radost. Můžeme si vždycky vybrat něco, co se nám líbí. Letošní léto jsme si s mamkou vybraly krásné náramky na nohu. Bylo to poslední večer před odjezdem. Dala jsem si ho na nohu, dojela do Břeclavi a druhý den ráno jsem musela jít nakoupit do lidlu. No a co se nestalo? Utrhnul se mi po dvou dnech a já už jsem ho nenašla😔Stál sice jen pár korun, ale mně se fakt moc líbil a byl od taťky. Dneska v Rossmannu jsem však narazila na náramek, který je opravdu hodně podobný a já ho tam nemohla nechat😍Takže mám aspoň nějakou náhradu. Sice to není ten co jsem dostala, ale je mu hodně podobný☺️Stál 99,- a měli tam spoustu jiných krásných doplňků, takže doporučuju se tam podívat, pokud máte tyto věci rádi.
To je z mého nákupu pro radost všechno. Dejte mi vědět, čím jste si udělali v poslední době radost vy a jestli třeba taky nosíte náramky na noze jako já❤️

Moc děkuji za přečtení, komentář a sledování. Mějte se pěkně!

zuzani_ca


Komentáře

  1. Tyto laky od essence mám osobně ráda, protože na to, že nejsou drahé, tak mi drží poměrně dobře. A tento odstín je opravdu moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo já je mám právě taky ráda. Podle mě cena/výkon jsou uplně nejlepší :)

      Vymazat
  2. Jéé, to je škoda, že se roztrhnul a ztratil. Já náramky na noze také vždy nosím u moře, ale jen tam :D Také jsem si tam na začátku pobytu jeden koupila a z té nohy jsem ho nesundala :D Já jsem si naposledy koupila 2 šaty na svatbu z Shein - naštěstí obojí jsou super :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo moře si o to uplně říká a já se je naučila nosit aj normálně :) jee to by mě zajímalo, jaké sis koupila. Já na shein koukám často, ale ještě jsem se neodhodlala něco objednat :D

      Vymazat
  3. Lak má nádherný odstín. Náramek na nohu nosím. Letos jsem si koupila s mušličkou-paradoxně ne u moře, ale v Praze na Dyzajn Marketu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mušličkové se mi strašně líbí a taky jsem nad ním uvažovala když jsem si ho v tom Chorvatsku vybírala :)

      Vymazat
  4. Náramky na noze taky nosím. Moc se mi to líbí. I ten lak. Bude škoda, jestli ho stáhnou z prodeje. Je to opravdu pěkná barvička. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, podle mě teď na podzim je krásný, ale tak asi za něj dají nějaký jiný :)

      Vymazat
  5. Ten lak je skvělý. Konkrétně tento typ/druh mi moc vyhovuje. Mám tři různé barvy (podobné té tvé) a strašně dobře se mi nanáší. :))
    Náramek na nohu jsem asi nikdy neměla, ale moc se mi to na ostatních holkách líbí. Tenhle je krásnej. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna essence má ty laky moc fajn co se cena/výkon týče :) a třeba se taky naučíš nosit náramky na noze, je to hrozně hezký detail a udělá nohu uplně hezčí :D :)

      Vymazat
  6. Zaujal mě hodně ten gel. Vypadá fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten silikonový kartáček vypadá hodně dobře, ať ti slouží a plní účel! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, už si na něj pomalu ve své rutině zvykám :)

      Vymazat
  8. Jednou jsem si taky zkusila dát náramek na nohu a příšerně mi to vadilo. Nemohla jsem ani chodit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda :D jako asi jsou náramky, co nejsou pohodlné, ale vše to je o zvyku :)

      Vymazat
  9. Ahoj, podobný silikonový kartáček jsem měla a byl moc fajn. Lak vypadá skvěle - nejen na podzim a růžová Bioderma je také parádní. Velmi povedené nákupy. Krásnou neděli přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ten lak nelíbí jenom mně :) a krásnou neděli aj Tobě :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji Vám za každý jeden komentář a sledování. Moc si toho vážím🌷